رفتن به محتوای اصلی

رهبر جندالله توسط حزب الله اعدام شد!
20.06.2010 - 15:40

 

به گزارش خبرگزاری ایسنا، عبدالمجيد ريگي رهبر گروه جندالله امروز با حکم صادره از سوي دادگاه انقلاب اسلامي اعدام شد. از زمانی که سلطه شوم سرکوب، تبعیض و ایرانی ستیز حزب الله برهبری خمینی بر ایران سایه افکند، صدها هزار انسان به حکم حکومتی بقتل رسیده اند و حکومت اسلامی در صدر بزرگترین و بیرحم ترین جنایتکاران و آدمکشان عصر کنونی قرار گرفته است.

اعدام قتل عمد با پوشش قانونی ست و حزب الله ایران زیر پوشش قوانین اسلامی بزرگترین جنایات قرن را مرتکب شده است و قربانی امروز، رهبر گروه جندالله می باشد.

جندالله گروه وابسته ای است که زیر پرچم دروغین دفاع از مطالبات مردم بلوچستان، با منش، فرهنگ و سیاست ارتجاعی به مقابله با حزب الله حاکم بر ایران برخاست. قتل های وحشیانه جندالله و سربریدن اسرا و فیلمبرداری از وحشیگری هایشان، نفرت عمومی را در جامعه ایران برانگیخته است.

واقعیت اینست که حزب الله و جندالله بعنوان جریانات ارتجاعی و ضد انسانی، لکه های ننگینی در جامعه ایرانی هستند که بعنوان موانع ترقی، پیشرفت، مدرنیسم و دمکراسی در ایران عمل می کنند و هیچکدام از آنها ربطی به منافع و آرمان های مردم ندارند.

مردم بلوچستان نیز چون سایر شهروندان ایران، زیر بار سرکوب و اختناق جمهوری اسلامی، بی عدالتی و بی حقوقی عمومی شرایط دشواری را می گذرانند و محرومیت مردم نمی تواند قتل، جنایت و ارتجاع جنداللهی را توجیه کند.

مشکل بلوچ، مشکل همه شهروندان ایران و مشکل جامعه ماست که راه حل آن را باید از دل حرکت ملی برای برچیدن حکومت اسلامی و دمکراتیزاتسیون جامعه جستجو کرد.

اعدام عبدالمجيد ريگي رهبر گروه جندالله توسط مافیای حزب الله حاکم بر ایران، همانقدر غیر انسانی و جنایتکارانه است که سربریدن های گروه جندالله بربرمنشانه و تنفرانگیز بوده است. امروز ما باید بلندتر از همیشه به اعدام نه بگوئیم و خواهان پایان حکومت ترور و اعدام در ایران شویم.

قانون حکم اعدام باید از جامعه ایران رخت بربندد و تحقق این مطالبه شریف و انسانی در چارچوب نظام ضد بشری کنونی نامحتمل بنظر می رسد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.