رفتن به محتوای اصلی

دیدار خامنه ای با سران ارگانهای سرکوبگر ملت ایران
25.04.2010 - 19:12

جمهوری اسلامی هیچگاه بسان این روزها، متزلزل و شکننده نبوده است. فرسودگی نظام در جریان حرکت های پس از خردادماه 1388 کاملن مشهود گشت و پس از سه دهه حکومت اسلامی تابوها در خیابانهای تهران و اصفهان و شیراز و ... شکسته شدند.

امواج میلیونی تظاهرکنندگان و فریادهای مرگ بر ولی فقیه و مزدورانش نتنها بر سراسر ایران طنین انداخت بلکه تصاویر درماندگی نیروهای انتظامی و تنفر ملت ایران از حکومت اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و جهانیان با چهره دیگر از ایران و ایرانی آشنا شدند که نقطه مقابل آن چیزی بود که حکومت اسلامی به مردم ایران و جهان معرفی می کرد و اکنون سیدعلی و ته مانده های نیروهای پشتیبانش کوشش می کنند که جسد نیمه جان "جمهوری"اسلامی را با تنفس مصنوعی زنده نگهدارند.

سیدعلی امروز يکشنبه 5 ارديبهشت 1389 در ديدار با جمعي از اوباشان نيروي انتظامي گفت :"بايد با عمل مفسدانه فردي، اجتماعي و سياسي بطور قاطع برخورد شود" و همچنین تاکید کرد که "در برخورد با برخي افراد كه تعمداً يا از روي بي توجهي چهره جامعه را از لحاظ ديني، نجابت و عفاف خارج مي كنند نيز بايد برخوردي قوي و صحيح انجام شود".

ملت ایران نیک می داند که زندان، شکنجه، تجاوز و قتل عام فرزندانشان توسط همین ازاذل و اوباش و با فرماندهی علی خامنه ای انجام گرفته و می گیرد.

خامنه ای بیشرمانه از "عمل مفسدانه" در جامعه سخن می گوید ولی فیلم های مستند و شاهدان عینی از جنایات ضد بشری و " اعمال مفسدانه" حکومت اسلامی به رهبری ولی فقیه گواهی می دهند.

خامنه ای در ادامه راه خمینی، چهره واقعی حکومت اسلامی را به ملت ایران نشان داد و رفتار بربرمنشانه با مخالفین در تظاهرات خیابانی و در زندانها، موج عظیمی از همدردی و همدلی با مبارزات ملت ایران در راه رهائی از دیکتاتوری و ایجاد جامعه ای مدرن و سکولار ایجاد شده است.

نیروی انتظامی و نهادهای فاشیستی سپاه و بسیج ، ابزار سرکوب ملت ایران در دست ولی فقیه می باشند که بدون انحلال و متلاشی کردن آنها شانسی برای آزادی و دمکراسی بوجود نخواهد آمد.

نهادهای فاشیستی و انتظامی رژیم، خود مراکز اصلی فساد، قاچاق مواد مخدر و تجارت دختران ایرانی هستند. بر اساس خبر موثق در جزیره کیش محموله هائی کشف شده بود که حامل آلت های تناسلی مصنوعی مرد و زن بوده است و می بایستی به آدرس مدرسه فیضیه قم حمل می شدند. "غیرخودی ها" موضوع را کشف می کنند و در جریان پیگیری دست اندرکاران، سرنخ به نیروهای امنیتی - اطلاعاتی ولی فقیه می رسد که با دخالتگری ارگان های اطلاعاتی، دهان ها پوزبند زده می شود و محموله به مقصد، در قم فرستاده می شوند.

تاریخ حکومت اسلامی با "عمل مفسدان فردی" و حکومتی عجین بوده است و موردی که اشاره کرده ام مشتی ست که نمونه خروار می باشد.

خامنه ای "از ضروريات نتيجه بخش بودن فعاليتهاي نيروي انتظامي را هماهنگي با دستگاههاي مسئول برشمردند و خاطرنشان كردند: از جمله هماهنگي هاي لازم، هماهنگي ميان نيروي انتظامي و وزارت كشور و زير مجموعه هاي مرتبط آن بويژه شوراي امنيت كشور است".

خامنه ای از تشتت و پراکندگی نیروهای انتظامی و ... خبر دارد و بخوبی می داند که در جریان درگیری های خیابانی، عناصر مردمی از سرکوب ملت خودداری کرده بودند و اگر سرکوب تداوم می یافت، نیروهایش شقه شقه می شدند.

خامنه ای کوشش می کند تا روحیه از دست رفته نیروهای وفادارش را ترمیم کند و غافل از آنست که در ایران وفاق عمومی بر سر کنار نهادن ولی فقیه و ارگانهای سرکوبگرش ایجاد شده است و بی تردید لشگر پیاده ملت ایران در ابعاد میلیونی بخیابان ها خواهند آمد و با دیوارهای گاهگلی (نیروهای انتظامی و نهادهای فاشیستی سپاه و بسیج) نمی توان راه بهمن عظیم را سد کرد.

دلداری و رهنمودهای خامنه ای خبر از دلهره و وحشت او و ارگان های سرکوبگرش از جنش خیابانی دارد، جنبشی که با 8 ماه تجربه غنی مبارزات خیابانی، در شرایط آرامش قبل از توفان است.

اقبال اقبالی 25.04.2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.