رفتن به محتوای اصلی

تظاهرات علیه ساخت مسجد 10 میلیون دالاری در کپنهاک!
14.04.2010 - 12:12

«انجمن ایران ازاد» بهمراه دو گروه مخالف جمهوری اسلامی ، تظاهراتی را برای روز پنجشنبه 15 آپریل ساعت 16.30 جلوی شهرداری کپنهاک تدارک دیده اند. در این روز شورای شهر قرار است ،در مورد پیشنهاد هیئت مدیره مسجد امام علی_ برای ساخت مسجدی بزرگ با هزینه بیش از 10 ملیون دلار _تصمیم بگیرد . حضور ایرانیان در این تظاهرات بسیار با اهمیت تلقی شده است چرا که پس از پایان تظاهرات ، شرکت کنندگان به داخل سالن شهرداری رفته تا نارضایتی عمیق خود را به ساخت مسجد بزرگی که هزینه آن را جمهوری اسلامی پرداخت می نماید؛ بنمایند . شایان ذکر است که «انجمن ایران ازاد »اصولا نه ضدیتی با اسلام دارد و نه مخالفتی با ساخت عبادتگاه برای مومنان ادیان مختلف در دارنمارک را دارد .

مخالفت ایرانیان ازادیخوا ه ساکن دانمارک به دلیل بهره بردای دستگاههای اطلاعاتی رزیم از مکان مسجد بسود کارهای خبر چینی و جاسوسی می باشد .

برای ایرانیان ساکن این کشور کاملا روشن است که ارتباط تناتنگی بین سفارت و مسجد وجود دارد و بی جهت نیست که نام 68 مسجد در خارج از کشور که با هزینه جمهوری اسلامی ساخته می شود، نام امام علی را یدک می کشندو امامان جمعه این مساجد در خارج از کشور همگی از مسئولین ایدئولوژیک سپاه انتخاب شده اند.

هیئت مدیره انجمن اهل بیت که گرداننده این مسجد و 68 مرکز اهل بیت دیگر در دنیا می باشد را مشاوران آیت الله خامنه ای تشکیل می دهند. شاخص ترین عضو هیئت مدیره اهل بیت علی اکبر ولایتی است که هم اکنون پست مشاور خامنه ای در امور بین المللی را دارا میباشد

بطور مثال زمین این محل در سال 2001 توسط سفیر سابق ایران در دانمارک ناصر جعفر علی جاسبی خریده شده است و مهدی خادمی ، امام جمعه مسجد فعلی امام علی تا سال 2004 در بخش عقیدتی سپاه پاسداران خدمت میکرده است.

اینجانب در تابستان گذشته در مصاحبه روزنامه معروف یولند پستن با مهدی خادمی در مسجد حضور داشتم و در یادداشت بعدی شرح ماجرا یی که برای خودم اتفاق افتاد بود برای این روزنامه شرح دادم

همچنین مسجد امام علی با تبانی با سفارت، هزینه های گزافی را به ایرانیان تحمیل می کنند در حالی که عقد و ازدواج در دارنماک نه تنها مجانی است بلکه از طرف شورای شهر به عروس و داما هم کادویی هم داده می شود ولی مسجد امام علی برای عقد و ازدواج مبلغی بیش از 300 دلاررا طلب می کند و ایرانیان مسلمان ترجیع می دهند به این مساجد که جز روسوایی و شناسایی از سوی PET (سازمان اطلاعات و امنیت دانمارک) را بهمراه ندارد ؛بجز در موارد اداری رفت و آمد ننمایند.

تظاهرات پنجشنبه 15 آپریل مورد پشتیبانی سازمانهای حقوق بشری ایرانی و دانمارکی قرار گرفته است

دوستان همچنین می توانند برای جمع آوری لینک زیر را کلیک نمایند:

پتیشن را همین جا امضاء کنید!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.