رفتن به محتوای اصلی

ایران گلوبال از دست افراطیون عصبانی است!
16.02.2010 - 19:19

واقیعت این است که روزانه حدود 20 تا 40 مطلب(خبر ، فایل صوتی ؛ مقاله و... ) در ایران گلوبال به چاپ می رسد .بنابراین کاملا روشن است که هیج ادیتوری قادر به ادیت مطالب رسیده و یا اضافه کردن
یادداشت سر دبیر بر نوشته هایی که به ادرس سایت می رسد ، نیست ولی به جای ما این وظیفه را ، کامنت گذاران سایت بعهد دارند که با اینگونه نوشته ها روزانه برخورد می کنند و در نهایت ما برای شعور خوانندگان خود احترام قائلیم . امروز صبح که نوشته «جريان اتوبوس ها چه بود؟ » را خواندم ؛ بشدت عصبانی شدم چرا که می دانستم کیهان شریعتمداری از «فئول » نیک جعفرزاده استفاده خواهد کرد و این موضع گیری بشدت غلط را به حساب ایران گلوبال خواهد نوشت .از این رو طی یادداشت کوتاهی و آنهم بشکل کامنت در پای مقاله (نیک جعفر زاده)چنین نوشتم:

جريان اتوبوس ها چه بود؟

حسین شریعتمداری: ایران گلوبال عصبانیت خود را بروز داد

...جناب نیک جعفر زاده ! شما گویا از راه نرسیده به همه ، از چپ و راست تشر می زنید که تقصیر سبز های توده ای روسی و چینی است و کروبی و موسوی هم که به ولایت فقیه ایمان دارند و اما پاسخم به شما چنین است : اولا کمونیست ها و توده ای ها پرچم سرخ خود را دارند و سلطنت طلب ها هم پرچم شیر و خورشید و عکس رضا پهلوی را یدک می کشند.

بنابراین مردم و سایر نیروهای سیاسی اند که بدون کوچک ترین چشم داشت وبدون بهر برداری سیاسی، زیر پرچم سبز دمکراسی خواهی با استبداد دینی مبارزه می کنند و در این راه صد ها شهید ، هزاران دستگیری ، صدها زخمی و مجروح و هزاران اخراجی به جا گذاشته اند و در این 8 ماه ، رهبران سبز ها ازجمله موسوی و کروبی بودنه اند که جلوی دستگاه خلافت خامنه ای و دیگر کودتاچیان ایستادگی نمودند و نه تنها کلیه امتیازات خود را بخاطر این ایستادگی از دست دادند بلکه شخصا ، خود و اقوام شان هم مورد ترور ، شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی قرار گرفته اند .

از شما می پرسم :خودتان تا کنون برای جنبش دمکراسی خواهی ایران چه کرده ایدکه اینگونه از همه طلب کارید ثانیا_ هیج یک از رهبران سبز ها به مردم نگفته اند روز 22 بهمن رادیو و تلویزیون را تسخیر کنید و این رهنمود اتفاقا از جانب افراطیون خارج کشوری و لس آنجلسی ترواش شده است که این امر سابقه طولانی دارد (18 تیر 78 را بخاطر بیاورید که بنگاههای تبلیغی سلطنت طلب در ان روز که تنها بخشی از دانشجویان بیاخاسته بودند ؛ مردم را به تسخیر جام جم و زندان اوین فرا می خواندند). ...

آری در حالی که هزاران نفر جانشان را در کف دستشان می گذارند؛ به خیابانها وبه مصاف گزمه های جنایت کار رژیم قرار می گیرند.

لطفا این فیلم را نگاه کنید و خود را به جای عابری که به شکنجه جوانی اعتراض کرده بود...

متاسفانه عده ای دیگری در خارج از کشور نشسته اند و کارشان این است تا جنبش عملا موجود با مانعی برخورد کند تا این برج عاج نشینان از پشت کامپیوترهایشان ، همه آنانی که در ایران رنج مبارزه را به جان خریده اند؛ را نقد کنند. واقعا جای شرم دارد .

در حالی که من و تو خارج کشوری بایستی پشت جبهه این مبارزه وپژواک صدای جوانان بی چاره و بی آینده ایران باشیم ..... سوما موسوی و کروبی بارها گفته اند که هیج سایت و نمایندگی در خارج از کشور ندارند . بنابراین شما حق دارید تنها «جرس» را آنهم با آوردن فاکتی از این نشریه ، مورد پرسش و سر زنش قرار دهید و نه اینکه این موضع گیری را بهانه کرده تا دق و دلی سیاسی تان را علیه رهبران سیاسی جنبش سبز در بیاورید !

بی جهت نیست که از قدیم گفته اند که چپ و راست دو روی یک سکه اند.

بهر حال ،شب که به خانه برگشته و ایران گلوبال را باز کردم ،چشمم به این نوشته :«ایران گلوبال عصبانیت خود را بروز داد» افتاد به یاد داستانی افتادم که روزی نماینده کارگران انکلیس که فرد سوسیالیستی بود و روزی سخنی در مجلس عیان گفته بود که راست های مجلس عیان برایش کف زدند، این نماینده کارگر به خودش خشم گرفت که ببین من کله پوک چه غلطی کردم که بوژواها برایم این چینن کف می زنند؛ حالا حکایت این افراطیون در اپوزیسیون است که باید لحظه ای بیاندیشند که چه حرف و یا عمل نادرستی زده اند که کیهان شریعتمداری برای آنان کف می زند.

آری ایران گلوبال از دست افراطیون چپ و راست عصبانی است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.