رفتن به محتوای اصلی

آیا ایران با جمهوری اسلامی مساوی است؟
19.11.2010 - 18:11

اکثرنویسندگان ایرانی در صد ساله اخیر تاکید داشته اند که رژیم های حاکم بر کشور مساوی با ایران نبوده و نیست.این معادله در همه کشورهای جهان معتبر بوده و هست.زمانی شاهان قاجار با وحدت روحانیت بخود لقب قبله علم داده بودند و روحانیتی که برای بجای آوردن نماز به قبله مسلمانان جهان یعنی رو به کعبه می ایستادند،هرگزقبله عالم بودن شاهان شرک نمی دانستند.

حکومت های مختلفی در ایران روی کارآمده اند ورفته اند اما ایران باقی مانده است. کميته سوم سازمان ملل متحد روز پنجشنبه برابربا 18 نوامبر با تصویب قطعنامه ای «نقض جدی حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران» رژیم ایران را محکوم کرد اما همانطوریکه در زیر مشاهد می کنید ،سایت های حکومتی آنرا قطعنامه ای علیه ایران تعبیر کرده اند تا احساسات بخش ناآگاه جامعه را برانگیزند!

«تصويب قطعنامه ضدايرانی در کميته سوم سازمان ملل با 80 رایبیش از 100 کشور جهان با قطعنامه ضدایرانی مجمع عمومی سازمان ملل موافقت نکردند.محمد جواد لاريجانی: ايران دمکراسی غربی نمی‌خواهد.

http://aftabnews.ir/vdcip5azrt1azu2.cbct.html

اين قطعنامه که با حمايت آمريکا، اتحاديه اروپا و کانادا مطرح شد به مسائلی در مورد قوانین مذهبی، زنان و همچنین حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم در ایران اشاره داشت و با 80 رای موافق، در برابر 44رای مخالف و 57 رای ممتنع تصويب شد.«

سایت حکومتی "آفتاب" با رندی و موذی گری آخوند منشانه ،57 رای ممتنع رابه نفع خود جمع زده است و همه آن کشورها ئی را که بدان قطعنامه رای ممتنع داده اند را بعنوان مخالف آن مصوبه محاسبه کرده است. برای مثال در رژیم اسلامی مدتهای طولانیست که شخصیت خمینی را مساوی با هویت ایران جا می زنند و انگار ایران با روی کارآمدن رژیم اسلامی متولد شده است. "- امام خمینی(ره) فرموده اند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد."

.در همین رابطه به همه جریانات اصلاح طلبی که بعد از انتخابات کودتائی 22 خرداد88 با سازماندهی گسترده ای علیه احمدی نژاد افشاء گری و تبلیغات می کنند باید متذکر شد که « محکومیت احمدی نژاد بدون نقد جنایات خمینی ممکن نیست«؟

اصلاح طلبان وبخصوص مهندس موسوی بارها تذکر داده اند که دیپلماسی ،اعمال و رفتارهای احمدی نژاد در قبال جهان ماجراجویانه است اما آنها هیچگاه به تئوری وشعار تجاوز کارانه «جنگ جنگ تا رفع فتنه از همه عالم ـ خمینی«تاکنون چرا برخورد نکرده اند ؟

«ملي گراها تصور نمودند ما هدفمان پياده كردن اهداف بين الملل اسلامي در جهان فقر و گرسنگي است. ما مي گوييم تا شرك و كفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم ما بر سر شهر و مملكت با كسي دعوا نداريم ما تصميم داريم پرچم لااله الاالله را بر قلل رفيع كرامت و بزرگواري به اهتزاز درآوريم...» «امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدي است و مسلمانان در يك تشكيلات بزرگ اسلامي رونق و زرق و برق كاخهاي سفيد و سرخ را از بين خواهند برد. من با اطمينان مي گويم: اسلام ابرقدرتها را به خاك مذلت مي نشاند. اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را يكي پس از ديگري برطرف و سنگرهاي كليدي جهان را فتح خواهد كرد...» خمینی ـ

http://www.fars-koolebar.com/post-1.aspx

جنگ طلبی احمدی نژاد در مقایسه با جنگ طلبی خمینی هیچ است،برای نمونه به شعار محوری خمینی در زیردقت نمائید.«

http://yaran1388.blogsky.com/1388/07/06/post-115/

به یک نمونه از اطاعت محض از ولی فقیه توجه کنید: امام خمینی(ره) فرموده بودند که اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد ما تا آخر ایستاده ایم و بر همان اساس هم ما شعار جنگ جنگ تا پیروزی در آن زمان را یک شعار اصولی و ریشه ای میدانستیم و همه خودشان را آماده کرده بودند که جنگ را تا پیروزی نهایی ادامه دهند، اما پس از هشت سال امام(ره) به هر دلیلی که هنوز هم جزئیاتش مشخص نشده قطعنامه را پذیرفتند، این پذیرفتن برای ملت و بخصوص برای رزمندگان یک شوک بزرگ و ناگهانی بود. "

احمدی نژاد را باید بدرستی مرید خمینی دانست و همه غوغاگری های او الهام گرفته از شخص خمینی هست ،به نمونه زیر از اعلامیه بیانات امام خمينی (ره) به مناسبت حج 1366 توجه نمائید!

http://noorportal.net/951/2455/16863/29579.aspx

"اگرازتقصیرات صدام بگذریم اما از گناه های حاکمان سعودی هرگز گذشت نخواهیم کرد ".خمینی ـ

« من به تمام دنيا با قاطعيت اعلام می كنم كه اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دين ما بايستند، ما در مقابل همه دنيای آنان خواهيم ايستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهيم نشست، يا همه آزاد می شويم و يا به آزادی بزرگتری كه شهادت است می رسيم و همانگونه كه در تنهايي و غربت و بدون كمك و رضايت احدی از كشورها و سازمان ها و تشكيلات جهانی ، انقلاب را به پيروزی رسانديم، و همان گونه كه در جنگ نيز مظلومانه تر از انقلاب جنگيديم و بدون كمك حتی يك كشور خارجی متجاوزان را شكست داديم، به ياری خدا باقيمانده راه پرنشيب و فراز را با اتكاء به خدا، تنها خواهيم پيمود و به وظيفه خويش عمل خواهيم كرد، يا دست يكديگر را در شادی پيروزی جهان اسلام در كل گيتی می فشاريم و يا همه به حيات ابدی و شهادت روی می آوريم و از مرگ شرافتمندانه استقبال می كنيم ولی در هر حال پيروزی و موفقيت با ماست و دعا را هم فراموش نمی كنيم .«

با اسنادی که در بالا ارائه شد بخوبی می توان تشخیص داد که مردم و مملکت ایران در سال 57 به چه فاجعه ای دچار شده است.یاد آوری همه این مسائل برای نسل جوان که آنروزها را تجربه نکرده اند بسیار حائز اهمیت است تا فریب بعضی نیروهای سیاسی به اصطلاح اپوزیسیون نما خارج کشور و اصلاح طلبان حکومتی را نخورند.

خمینی در 12 بهمن 57 در بهشت زهرا اعلام کرد که "من به پشتیبانی این ملت ـدولت انتخاب می کنم" که شادروان بازرگان را برای نخست وزیری معرفی نمود اکا پس از هشت ماه مهندس بازرگان را خوار و ذلیل کرد واو مجبور به استعقاء گردید و به پشتیبانی ملت نیز هیچ احترامی نگذاشت.چرا خمینی در 12 بهمن 56 یعنی یکسال قبل این قدرت را نداشت که دولت انتخاب کند؟طبیعی می نمود که وی آنگاه که بر گرده بر ملت سوار شده بود می توانست بنام اسلام و الله به هر ظلم ، ستمی و جباریتی دست بزند وهیچ انتقاد و مقاومتی را برنتابد.آرای یازده میلیونی بنی صدر بدست خمینی بی اعتبار شد و اصلاح طلبان حکومتی نیز آنروز آنرا جشن گرفتند اما بعدها خودشان در 22 خرداد سال 88 به بلاء ولایت فقیهی مبتلا شدند!همه اینها نشان می دهند که در جمهوری اسلامی آرای مردم هیچ ارزشی ندارد و آبروی نیروها ی سیاسی که دائما مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب می نمایند نیز رفته است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.