رفتن به محتوای اصلی

آیا همه مجسمه ها ی دزدی شده به دستورشرعی خامنه ای بوده است!
16.05.2010 - 16:19

سرقت مجسمه ها در شهرهای ایران همچنان ادامه دارد!و سردسته دزدان اصلی هیچکس نیست به جزء رهبر فرزانه ؟! سید علی خامنه ائی که شوربختانه کسی نیست تا بدان اعتراض نماید!

در اسلام پیکر تراشی ومجسمه سازی و نقاشی حرام است.در روزهای اخیر مجسمه ها به سرقت نرفته اند بلکه توسط دولت شبانه با جرثقیل های بزرگ بر چیده شده اند و دولت آنها را سرقت نامیده است تا مردم را بافرهنگ دیرین ایران جدا ساخته و در ضمن قوانین اسلامی را بدرستی اجراء کرده باشند.رژیم اسلامی ایران مانند طالبان جرات انفجار مجسمه ها ندارد لذا آنها را شبانه از میادین و پارکها بر می دارد و از مواد اولیه آن استفاده های غیر قانونی می کند!ادامه حکومت اسلامی در ایران مساوی با نابودی مردم و ایران هست.دیروز همگان درخبر هامطلع گردیدند که رهبرطالبانی نظام اسلامی حاکم بر ایران در بازدید از نمایشگاه پراز سانسور و نمایشی کتاب در تهران به گزارش:««آتی نیوز برپايه اين خبر رهبر انقلاب در جريان اين بازديد و هنگام عبور از غرفه انتشارات "س" مجسمه‌هاي دو متري هخامنشي را ديدند که بعد از لحظاتي با لحني جدي خطاب به وزير ارشاد خواستار جمع‌آوري اين مجسمه‌ها شدند و فرمودند در غير اين صورت برخورد مي‌کنم««رژیم اسلامی تاکنون ثابت کرده است که در ضدملی بودن خود نسبت به فرهنگ و آرزوی های مردم ایران از دشمنان خارجی دست کم ندارد اما بنابر مصلحت گاهی اوقات بطور موقت اما ظاهرا بسیارملی نیز می شود تا دل بعضی از مخالفان خود را بدست آورد!درضمن رهبر فرزانه؟! هنگام بازدیدازنمایشگاه درپاسخ خبرنگار آقای امامی که پرسیده بود«می‌تونم بپرسم آخرين کتابی که خوانديد چه بوده؟ و رهبر هوشمندانه گفت: من کتاب‌های زيادی می‌خوانم و خوانده‌ام ولی ديگر نپرسيد آخری چه بود.«خبرگزاری فارس .... خواننده خود می تواند تشخیص دهد که مردم ایران از چه رهبر هوشمندی برخوردار است که اینگونه با تکبر و با فرهنگی پاسخ یک خبرنگار را می دهد؟

رژیم اسلامی در بازی گرفتن بعضی از نیروهای سیاسی میهن پرستی ساده لوح بسیار ماهر و استاد و هر از گاهی با پیش کشیدن قدمت تاریخی ایران به غرب پاسخ های ناسیونالیستی می دهد.در جنگ بیهوده ایران و عراق نیز از شعار های میهن پرستانه استفاده جسته است.اینک نیز برای مبارزه ارتجاعیش علیه غرب به شعرهای حماسی فردوسی متوسل شده است که نمونه زیر یکی از آنها است: مشایی: سیاستمداران ما از شاهنامه درس بگیرند.

««اسفندیار رحیم مشایی در مراسم ثبت ملی نقالی در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شاهنامه شاهکاری است که در قید زمان، نمی گنجد. اظهار داشت: آن چیزی که در قید زمان باشد با تغییر زمان نیز نابود خواهد شد و جای خود را به اثری دیگر خواهد داد، شاهکار آن است که مقید به زمان و مکان نباشدو در گذر تاریخ همچنان تازگی و نو بودن خود را حفظ کند. به گزارش سامانه فرهنگخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،مشایی تصریح کرد: سیاستمداران کشورمان برای بیان پیام ملت ایران باید از شاهنامه درس بگیرند چرا که شاهنامه درس های فراوانی برای آموختن دارد.««

رهبران وعامران و ماموران رژیم تاریک اندیش و ضدملی حاکم بر ایران به مجسمه های تاریخی فردوسی رحم نمی کنندو آنها شبانه می ربایند اما به شعرهای حماسی فردوسی برای تهیج ملی متوسل می شوند!؟ اینها همه حمایت از نیرنک و تزویر و فریبکاری رژیم اسلامی حکایت می کند که تا در اریکه قدرت بمانند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.