رفتن به محتوای اصلی

گذار از دوره فترت به عزت چگونه میسر می گردد؟
19.06.2009 - 14:19

همین الان که دارم این مقاله را می نویسم ،سیدعلی خامنه ائی در نماز جمعه تهران از کودتا و سرکوب مردم آزدایخواه دفاع می نماید.خامنه ائی همچنان در پشتیبانی از محمود نژاد به مردم ایران توهین می نماید.خامنه ائی پیروزی ننگین کودتا را شکوفائی می نامد و دستبرد به آرای مردم را افتخار می داند.خامنه ائی بطور رسمی پشت کودتا ایستاده است و نامبرده مسئول همه قانون شکنی ها و جنایات است و احمدی نژاد بعنوان عامل ولی فقیه عمل می کند.اگر اعتراضی می خواهد صورت بگیرد ،ابتدا باید علیه خامنه ائی باشد نه احمدی نژاد!

اینک به لحاظ تاریخی مردم ایران دارند با یک تفاوت با دوره استبداد صغیر محمد علیشاه مبارزه می کنند ،اگر در آن دوره شاه چموش به آرای مردم و حکومت قانون تن نداد ومجلس را به توپ بست اما امروز سید علی خامنه ائی بعنوان ولی فقیه نمی خواهد به آرای مردم در 22 خرداد تن بدهد و وعلیه حاکمیت ملی دست به کودتا زده است.

«مهندس موسوي در ساری: کشور مانند دوران قاجار اداره می شود! سه‌شنبه - ۱۵ ارديبهشت سال 1388«

«در جمع دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیان شد ـ خانم کولایی: چرا باید در کنار سودان و سومالی قرار بگیریم؟ وابستگی به روسیه هیچ فرقی با وابستگی به آمریکا ندارد!سایت آفتاب«

مطمئنا در سایه اتحاد و همکاری یکایک ایرانیان می توان عفریت استبداد مذهبی رابه رهبری سیدعلی خامنه ائی مانند دوره استبداد سلطنتی به پادشاهی محمد علی شاه قاجار را که در سایه حمایت های آشکار روسیه تزاری قرار داشت نیز به عقب نشینی واداشت. اینک تاریخ در ایران باردیگر در حال تکرار است و ولی فقیه سید علی خامنه ائی مانند محمد علیشاه قاجار حاضر نیست تا به حاکمیت ملی تن بدهد. از زمانی که سید علی خامنه ای اذعان کرد که ملت ایران خاطرات خوبی از روسیه دارند باید شک می کردیم که همکاری ها و حو ادث شومی در انتظار این ملت است. به همین خاطر دولت روسیه جزو اولین کشوری بود که پیروزی کودتائی احمدی نژاد را تبریک گفت. مردم ایران همه گونه تجربه تاریخی و سیاسی را از سر گذارنده اند و به همین خاطر با اندوخته های پر بار می توانند به نبرد سیاسی با استبداد وغول سیاهی بشتابند. این روزهای مردم ایران با جان فشانی تاریخی در میدان مبارزه با استبداد مذهبی وارد صحنه شده اند و تا به امروز خون جوانان پاک سرشت ما ،خیابانها و دانشگاه های شهرهای مختلف ایران را به خود آغشته کرده است.وظائف ایرانیان مبارز و آزادیخواهی مقیم خارج کشور چیست؟ و آنها چگونه می تواند در حق مردم ایران یاری های لازم را برسانند.

هم اکنون برای یاری رساندن به مردم ایران ما هرچه بیشتر به سازماندهی هماهنگ نیازمند شده ایم که با همکاری های لازم می توان بدان نیاز ها پاسخ مثبت داد.

اگر در شهرهای گوناگون جهان ،(شوراهای پشتیبانی از مبارزات مردم ایران ) تشکیل گردد ،مطمئنا آن شورا می تواند اثرات موثری داشته باشد

(شوراهای پشتیبانی از مبارزات مردم ایران )نهادی است فرا حزبی که هر ایرانی که معتقد به مبارزه با رژیم اسلامی باشد را می تواند در برگیرد.از هم اکنون ما در مبارزه با رژیم اسلامی با هرعقیده ائی می توانیم متحد باشیم اما پس از سرنگونی رژیم اسلامی می توانیم انتخاب حکومت نوین را به عهده مردم ایران بعنوان اصلی ترین تصمیم گیرنده سرنوشت آتی ایران بعهده آنها بگذاریم.

1ـ از آنجائیکه رژیم اسلامی بیشتر ارتباطات اینترنتی را سانسور و فیلتر کرده است ،پس بنابراین (شوراهای پشتیبانی از مبارزات مردم ایران ) می تواند خبررسانی از داخل به خارج و بالعکس کارائی زیادی داشته باشد.

2ـ مردم ایران در حال حاضر نیازمند پشتیبانی سازمانهای حقوق بشری در خارج هستند که (شوراهای پشتیبانی از مبارزات مردم ایران )می تواند آنرا برای مردم تهیه و تامین لجستیک نماید.

3ـ ارتباط گیری(شوراهای پشتیبانی از مبارزات مردم ایران ) با رسانه های رادیو و تلوزیون و روزنامه ها و ژورنالیست های جهان تا صدای حق طلبانه مردم ایران به گوش جهانیان برسد.

4ـ سازماندهی تظاهرات مستمر در برابر سفارت خانه های رژیم اسلامی و ساختمانهای وزرات های خارجه کشورهای میزبان می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد تا احمدی نزاد را بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران به رسمیت نشناسند

5ـ فشار به کشورهای آزاد جهان برای قطع رابطه سیاسی و اقتصادی فرهنگی با جمهوری اسلامی تا روزیکه آزادی در ایران برقرار گردد.

6ـ افشای جنایات رژیم و ارسال اخبار تظاهرات و مبارزات مردم ایران از داخل به خارج

7ـ (شوراهای پشتیبانی از مبارزات مردم ایران )می تواند با افشاگری های پیگیر خود به جهانیان ثابت نماید که حکومت اسلامی نماینده قانونی مردم ایران نیست.

باشد که همکاری های هر چند ناچیز یکایک ایرانیان به عزت و شکوفائی مردم ایران منجر گردد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.