رفتن به محتوای اصلی

بیائید تا به کمک هم جهانی بهتر بسازیم!
10.04.2010 - 13:12

آیا می دانید در دنیای مجازی اینترنتی سایت هائی درست شده اند که از طریق آنها مردم جهان امکانات مختلف خود را رایگان در اختیار همدیگر قرار می دهند و دنیای عینی و واقعی خود را زیباتر و پرنشاط تر می سازند؟ از جمله بزرگترین و مهم ترین این سایت ها CouchSurfing است. CouchSurfing یک شبکه اینترنتی بین المللی در جهان است که مسافران را از سراسر کشورهای مختلف به هم وصل می کند تا آنها همدیگر را صمیمانه و دوستانه بدون چشـمداشت مالی بـپذیرند. این سـایت ها برای بازارهای کاری و مـعاملاتی ایجاد نشده اند و هدف آنها بر محور ایجاد جهانی بهتر به کمک توده های مردمی می باشد. بعد از سرچ این کلمه CouchSurfing در سایت های جستجوگر مانند گوگل، شما با لینک های زیادی در این رابطه

CouchSurfing

روبرو می شوید که می توانید اطلاعات کامل را از آنها بدست آورید. مثلا لینک زیر که شاید اولین آنها باشد.

CouchSurfing - Participate in Creating a Better World, One Couch

http://www.couchsurfing.org/

ترجمه آن به فارسی اینست که....بیائید تا به کمک هم جهانی بهتر بسازیم!...

"CouchSurfing" یک شبکه اینترنتی رایگان است برای پذیرش مهمانان در سراسر جهان که اعضای آن با استفاده از آن، خانه و امکان جای زندگی خود را بدون دریافت هزینه ای به مهمانان و مسافران مختلف از سراسر جهان عرضه کرده یا حتی در حد معرفی شهر خود برای آشنائی مسافران با فرهنگ و منطقه آنها اعلام آمادگی می کنند و متقابلا خود نیز از چنین امکاناتی در کشورها و مناطق دیگر استفاده می کنند.

اعضای این شبکه عکس و شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را به همراه دیگر مشخصات و شرایطی که مقرر نمودند را در کادری از سایت وارد کرده و خود را معرفی می کنند.

این سایت اینترنتی بقدری مورد استقبال عموم و توده های مردمی قرار گرفته است که اواسط مارس 2009 بالای یک میلیون نفر از 231 کشور و مناطق مختلف اعضای آن اعلام شده اند. با این وصف این شبکه و سایت بزرگترین اتحادیه در نوع خود می باشد که تا به امروز هزاران هزار انسان را در وصل به همدیگر مملو از تجارب شادی بخش و پربار نمودند.

در حدود 36% از اعضا براحتی جای خواب و اقامت موقت را در منازل خود به میهمانان عرضه کرده اند و 18% از آنها تحت شرایط و ضوابطی خاص به این کار تمایل دارند.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر دهها لینک را می توانید ملاحظه کنید از جمله

http://de.wikipedia.org/wiki/CouchSurfing

من خود نیز یکی از اعضای این اتحادیه بزرگ میلیونی "CouchSurfing" هستم که با این قدم کوچک برای این بهترسازی جهان در ترغیب انسانها به صمیمیت و محبت به همدیگر و تقویت ارزشی ماورای مادیات، می خواهم خانه و محل زندگی خودم را در شهر هامبورگ علاوه بر میهمانان این سایت در سراسر جهان در اختیار هم میهنان عزیزم نیز از ایران قرار دهم هرچند از طریق این سایت هم این ارتباط ممکن است.

10.4.2010 زیبا ناوک

http://zibanawak.wordpress.com/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.