رفتن به محتوای اصلی

دولت در سایه (بیت رهبر) و حمله به سفارت عربستان
07.01.2016 - 23:06

رسانه حکومتی تابناک تلاش دارد تا رد مهاجمین به سفارت عربستان به آمران (صدرنشینان دولت در سایه) را کور کند و با آدرس اشتباه "جعل تصویر مشکوک برای حمله به کنسولگری عربستان در مشهد"، خاک در چشم مردم می پاشد. تابناک نوشت:

"در تصاویری که در یکی از سایت های خبری از وقایع اعتراضات مشهد مشاهده شد، تصویری عجیب در میان جمعیت ذهن هر ببینده ای را به خود جلب می‌کند که چرا عکس فارس آل شویل سرکرده و تئوریسین القاعده عربستان که هم‌زمان با شیخ نمر اعدام‌شده است با عنوان شهید و ترحم نسبت به وی بر دستان فردی گرفته‌شده است. این در حالی است که تصویر اصلی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، چنین چیزی وجود ندارد."

پرسش اینست که مگر بی فرهنگی سیاسی و نقض بربرمنشانه قوانین بین المللی توسط اسلامگرایان حاکم بر ایران (نظیر اشغال سفارت)، موضوع تازه ای است که حضور فردی با تصویر "تئوریسین القاعده عربستان" باعث ابهام در هویت عاملان و آمران حمله به سفارت عربستان گردد؟

کدام "نیروی خودسر" بدون ارتباط با "بیت رهبری" و اوباشان ولی فقیه می تواند در ایران امروز چنین آکسیونهای خشونت آمیز را سازمان دهد؟ دولت نمایشی حسن روحانی، روی دیگر سکه سیاستهای پان اسلامیستی می باشد که وظیفه آن رنگ و روغن زدن به چهره کریه حکومت اسلامی است ولاغیر!

واقعیت اینست که سرنوشت ایران بدست مافیای آخوندی افتاده و آنها با استفاده از منابع معنوی و مادی ایران و ایرانیان، برای شیعه و شیعیان قبا می دوزند. اسلامگرایان که الویت شان اسلام و اسلامگرایان شیعه می باشد، هیچگونه تعهدی به ایران و ایرانیان نداشته و ندارند، از اینرو آماده اند تا بخاطر قبای شیعه ها، بر سر بود و نبود ایران ریسک کنند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.