رفتن به محتوای اصلی

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه: برخی باید به آقازاده خود در اوین می‌پیوستند
"انقلاب" اسلامی خانواده های خود را می بلعد!
03.02.2016 - 10:15

 

عضو شبکه مافیای سیدعلی خامنه ای خطاب به آخوند جنایتکار دیگر، هاشمی رفسنجانی گفت: اگر نظام اسلامی رافت را کنار بگذارد باید اینها به کنار آقازادگانشان در اوین منتقل شوند.

 رسانه های اسلامگرایان نوشتند:
*******
آیا مراسم سالگرد گرامیداشت ورود حضرت امام، جای تخریب نظام اسلامی و یادگار امام و تخریب ارزش‌های انقلاب و نهادهای انقلاب است؟
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر نظام اسلامی رافت را کنار بگذارد باید اینها به کنار آقازادگانشان در اوین منتقل شوند.
 
به گزارش فارس،  حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی‌ ذوالنور شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد قدس شهر قم در سخنانی اظهار کرد: امروز می‌بینیم در عرصه اداره کشور برخی معامله‌گری کرده و وقتی جایی دچار مشکل شوند جیغ می‌کشند.
 
وی گفت: کسانی که دیروز در کنار امام(ره) بودند امروز در سالگرد ورود حضرت امام(ره) در فرودگاه حرف‌هایی می‌زنند که این حرف‌ها را حتی ما از زبان گوینده بی‌بی‌سی هم نمی‌شنویم و آنهایی که از اول انقلاب دشنه در قلب امام داشته‌اند نیز چنین سخنانی را به زبان نمی‌آورند.
 
 مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آیا مراسم سالگرد گرامیداشت ورود حضرت امام، جای تخریب نظام اسلامی و یادگار امام و تخریب ارزش‌های انقلاب و نهادهای انقلاب است؟
 
وی تاکید کرد: اینهایی که هر روز از امام خمینی(ره) خواب جدید نقل می‌کنند چرا بیّنات فرمایشات حضرت امام(ره) را فراموش کرده‌اند که فرمودند «میزان شورای نگهبان است و اگر کسی در مقابل عمل شورای نگهبان گفت «کذا و کذا» مفسد فی‌الارض است و به عنوان مفسد فی‌الارض باید مورد تعقیب قرار گیرد.»
 
ذوالنور تصریح کرد: اگر نظام اسلامی رافت را کنار بگذارد باید اینها به کنار آقازادگانشان در اوین منتقل شوند؛ آنهایی که آقازاده‌هایشان برای 5 میلیون دلار در ماجرای کرسنت 57 میلیارد دلار به مملکت ضربه زدند، چرا وقتی با آنها برخورد می‌شود می‌سوزند و چرا جنجال در کشور ایجاد می‌کنند و نهادهای قانونی را مورد هجمه قرار می‌دهند، آیا اینها به امام می‌خواهند خدمت کنند؟ چرا باید آرمان‌های امام را زیر پا بگذاریم؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.