رفتن به محتوای اصلی

من متهم می کنم!
21.01.2017 - 04:23

 

 

ساختمان پلاسکو یکی از نمادهای مدرنیسم ایران در اتش سوخت ، چه کس و یا چه کسانی اتش زدند؟

شورای نگهبان و رهبری و شورای شهر و ژنرال قالیباف اتش زدند.شورای نگهبانی که در راس ان آخوند جنتی که انتخابات را دو مرحله ای و در مرحله ی اول همه را رد کرده و فقط کسانیکه متعهد و در خط شورای نگهبان و رهبری باشند تایید میکند.!

چه کس و یا چه کسانی متعهد هستند؟

متعهد به کسی میگویند که زمینخوار نجومی باشد. حتی ازفروش زمینهای پارک پردیسان که از ریه های تهران هست نیز نگذرد. برای عروسی دخترش جشن های ملوکانه بگیرد،در حالیکه در همان پایتخت هزاران زن کارتن خواب وجود دارد که قرار است برای جلوگیری از زاد و ولد بدستور مقام مسئول عقیم شوند.

اخیرا گور خواب ها و توالت خواب ها هم در پایتخت ام القرای اسلامی کشف و به ان افتخارات افزوده شده است.میلیاردها تومان هزینه ی تبلیغات ضد امریکایی در سطح پایتخت بکند اما نردبان جهت ساختمان های مرتفع نداشته و یا باز نشود.هزینه ی ملیون ها زائر به عراق را تقبل کند اما هلیکوپتر نداشته باشد تا اتش را خاموش کند.

اقای قالیباف3 مرتبه کاندید ریاست جمهوری شده بگوید صدها ملیارد تومان هزینه ی تبلیغاتش را از کجا اورده است؟

من او را متهم به دزدی میکنم ،اگر دزد نیست بگوید هزینه های تبلیغاتش از کجاست؟

یک فرمانده ی لشکر افتخارش اینست که با کمترین تلفات به هدفش برسد. حالا این ژنرال گاز انبری که در بیست سالگی فرمانده ی لشکرشده در جنگ ایران و عراق برابر اعترافات خودش بیشتر نیروها از جمله برادرش را به کشتن داده و افتخار میکند ،کجایش افتخار دارد؟

ژنرال گاز انبری هنوز خیز بر میدارد که در اینده رئیس جمهور شود جل الخالق!!آقایان و خانم های شورای شهر تهران ، شما قبل از انکه منتخب مردم تهران باشید ، منتخب شورای نگهبان به ریاست آخوند جنتی هستید مردم تهران هیچوقت حاضر نیستند در یک انتخابات آزاد شما را به نمایندگی از خود انتخاب کنند که شما برایشان شهردار انتخاب کنید..

شما ننگ ملت ایران هستید.چرا؟برای اینکه شما زاییده ی استبداد هستید.!

برای اینکه جای انسانهای مدیر و مدبر را گرفته اید.!محصول شما محمود احمدی نژاد و محمد باقر قالیباف است .

اگر شورای شهر تهران حکم شهرداری تهران را برای اینجانب امضائ کند ، پاره میکنم و تو سر شان میزنم. اما در یک حکومت دموکراتیک و آزاد افتخار میکنم که مدیر یک دبستان 5 کلاسه باشم .

این انسانهای شهید شده و امثال ساختمان پلاسکو جزئ سرمایه های انسانی و ملی ایران هستند چرا بنیاد مستضعفان صاحب ساختمان پلاسکو که زیر نظر رهبری است مسائل ایمنی را رعایت نکند؟

.رهبر و شورای نگهبان و شورای شهر و شخص شهردار در این کشتار و تمام اسیب های اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و قبر خواب ها و توالت خواب ها و کودکان کار و... مسئول و یک روزی باید حساب پس بدهند.

جای دور نروید ، ببینید اقای نیک پی شهردار رژیم شاه را چرا اعدام کردید؟ در حالیکه با این رفتارتان روی تمام اعدامی های رژیم شاه را سفید کردید.

بنده به ملت ایران و بخصوص به خانواده های اتشنشان های زحمت کش مظلوم ،این ضایعه ی ملی را تسلیت میگویم. به امید روزیکه به ازادی و دموکراسی برسیم و به معنی واقعی خودمان شهردار و... را انتخاب کنیم تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری و در پناه یک صنعت ملی و نه نفتی به رفاه و اسایش برسیم و از عقب ماندگی و جهان سومی در بیاییم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.