رفتن به محتوای اصلی

نگرانی شدید همسر هاشم خواستار از وضعیت نامعلوم وی در بازداشتگاه اطلاعات مشهد

نگرانی شدید همسر هاشم خواستار از وضعیت نامعلوم وی در بازداشتگاه اطلاعات مشهد

 

صدیقه مالکی فرد، همسر زندانی سیاسی هاشم خواستار، در یادداشتی از وضعیت نامعلوم همسر خود و از شیوه ی پاسخگویی مشکوک دادسرای انقلاب مشهد ابراز نگرانی کرد.

متن یادداشت صدیقه مالکی فرد از این قرار است:
روز سه شنبه ۹۸/۷/۲ در شعبه ۹۰۳ دادسرای انقلاب مشهد درخواست ملاقات با همسرم آقای سیدهاشم خواستار را کردم. آقای بازپرس فرمودند ایشان علاقه ای به ملاقات با شما ندارند. آقای معاون دادستان و چندنفر از خانواده های بازداشتی هم آنجا حضور داشتندوشاهدند. حالا درحضور شما مردم آزاده ایران و جهان می پرسم آقایان مامور وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان !!!باهاشم خواستار درسلولهای انفرادی اطلاعات چکار کردید که حاضر نیست باخانواده اش ملاقات کند یا لااقل یک تلفن بزند؟
اینکار مراخیلی نگران کرده . آیا میخواهید نقشه ناتمام بردن هاشم خواستار رابه بیمارستان روانی ابن سینا در آبان ۱۳۹۷ راعملی و تمام کنید؟ (براثر حمایت مردم آزاده ایران و جهان مجبور شدند چندین پزشک روانپزشک ماهر هاشم خواستار رامعاینه و...کنند و پزشکان صحت و سلامت ایشان را تایید و یک نسخه رابه پزشکی قانونی هم فرستادند.)
یا نقشه وکیل موردتاییدرییس قوه قضاییه که درسال ۱۳۸۸ وکالت خواستار را بعهده گرفت میخواهیدکامل کنید؟ ( خواستار را به ۶سال زندان تعزیری محکوم کرده بودند.) ایشان قبل از دادگاه تجدید نظر توسط یک فرهنگی که از ماموران شما یا اطلاعات سپاه بود به من پیشنهاد دادند که اگر ایشان را مجنون معرفی کنیم به زندان نمی روند والا باید زندان بروند که من گفتم چطور آدم سالم را دیوانه معرفی کنید که به زندان نرود که بعد به خواستار گفتم وخیلی ناراحت شد و این را هم رسانه ای کرد هم با چند نفر از وکلای تهران درمیان گذاشت. درآنموقع مانمی خواستیم وکیل مورد تایید رئیس قوه قضائیه بگیریم. وکیل آزاد گرفته بودیم که وقتی وکیل آمده بود اعلام وکالت کند اورا آنقدر ترسانده بودید که آمد گفت من جرئت نمی کنم پرونده شما را قبول کنم .
ای انسانهای آزاده جهان من خیلی نگرانم. شماها دراین مورد چه فکر می کنید؟ مرا راهنمایی کنید.
۹۸.۷.۳

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
https://t.me/jonbesheiranian/9065

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید