رفتن به محتوای اصلی

جنگ واکسن با دعا! پیروزی علم بر دین اسلام!

جنگ واکسن با دعا! پیروزی علم بر دین اسلام!

جنگ واکسن با دعا! پیروزی علم بر دین اسلام!

علت اعتقاد خامنه ایی به تیوری توطئه در باره کرونا فقط ضدیت با آمریکا نیست. علتش ضد امپریالیسم ورشکسته جنبش اسلامی هم نیست. علتش صرفن روان پریشی یک پیرمرد هشتاد و یک ساله مذهبی هم نیست که فکر میکند کل جهان بر اساس دشمنی با شخص وی حرکت میکند. که البته خامنه ایی مدتهاست روان پریش بوده، پارانویا دارد و از این لحاظ خطر اصلی ایران محسوب میشود.
علت اصلی رد کردن کمک آمریکا، کنف شدن و شکست دین اسلام است. به همین خاطر اولین درخواست سازمان بهداشت جهانی برای دیدار از ایران هم رد شد. بعدن مجبورش کردند بپذیرد. همان موقع هم همین لاطائلاتی را تکرار کرد که امروز در باره رد کمک امریکا به مردم ایران گفت. خامنه ایی نمیخواهد قبول کند که دین اسلام در مقابل کرونا شکست خورده است. که علم بر جهل و خرافه پیروز شده است. آخر چطور میشود یک آخوند کمک علمی راقبول کند، در حالیکه مراکز دینی اش را بستند چون امامان اسلام همه از دم، از مشهد تا قم، از کربلا تا نجف، هیچ گوهی نتوانستند بخورند! چطور یک آخوند قبول کند که تمام مدت میگفت این مملکت امام زمانی است، خداوند خودش مراقب امت مسلمان ایران است، یکهو معلوم شد از ترسشان خانه همین خدا را هم باید تعطیل کنند! چطور یک آیت الله قبول بکند که به جای روغن بنفشه، از غرب دارو و درمان بیاورند و مردم را سالم بکنند. جواب چهل سال دروغ و دلنگ دینی، هزار و چهار صد سال کلاهبرداری اسلام، جهل و خرافه و تحمیق را چگونه بدهد؟
اگر بیست سال پیش بود میگفت بروید همه حرم را لیس بزنید خوب میشوید. اگر فیس بوک نبود، تلگرام نبود، اینستاگرام نبود، اطلاع رسانی نبود میگفتند خودتان را به حرم زنجیر کنید. مگر نمیکردند؟ مگر از زمان شاه تا الان آخوند از همین راه جیبهای گشادش را پر نمیکند؟ الان به لطف پیشروی بشریت به ته خط رسیده اند. و شکستشان عریان شده است. حرفی برای عرضه کردن به جهان ندارند. آدم حسابشان نمیکنند. همه دنیا برای کنترل کرونا به علم چشم دوخته است. کل شبکه ایی که با کمک سپاه برای طبابت اسلامی سرپا کرده بودند باد هوا شد. آیت الله شان هم از ترسش به عراق فرار کرد. برای همین مدام حرم میشکنند، به آی سی یو بیماران کرونایی میروند، عربده میکشند. چون میدانند دین اسلام شکست خورده است. وگرنه چرا چهار نفر دانشمند بدرد بخور پا وسط نمیگذارند این تیوری توطئه را اثبات کنند؟ الان بشریت چشمش به سوی علم است، گوشش به سمت دانش! یک نفر دست به آسمان بلند نمیکند! یک نفر به اراجیف قرآن گوش نمیدهد. تراومای خامنه ایی شکست دین اسلام و پایه های ایدئولوژیکی و اعتقادی حکومت ننگینش میباشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
فیس بوک‌ نویسنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید