رفتن به محتوای اصلی

پدر کیمیا علیزاده: کدام «حمایت همه‌جانبه»، اگر کیمیا حرف نزند من حرف خواهم زد
22.01.2020 - 01:37

پدر کیمیا علیزاده گفت: همسر دخترم در همان روز خواستگاری ما را در جریان مهاجرت قرار داد و آنها قصد ندارند به کشور بازگردند.

به گزارش آنا، کیوان علیزاده پدر کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است که خبر مهاجرت دخترش این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است. کیمیا علیزاده که با یک پست اینستاگرامی مهر تأییدی بر خبر مهاجرتش زد، مباحثی را در این نوشته مطرح کرد که به ادعای بسیاری از اهالی ورزش از واقعیت به دور بود.

کیوان علیزاده در خصوص برخی حواشی به‌وجود آمده مبنی بر اینکه بعضی افراد (از جمله حامد معدنچی) در مهاجرت دخترش تاثیرگذار بوده‌اند به خبرنگار ورزشی آنا گفت: تمامی این موضوعات را رد می‌کنم و اصلاً صحت ندارد. همسر کیمیا همان روز اولی که به خواستگاری آمد، اعلام کرد قصد ترک ایران را دارد، حتی این موضوع را با آقای پولادگر (رئیس فدراسیون تکواندو) هم در میان گذاشتم.

وی بر همین اساس ادامه داد: حامد معدنچی (همسر دخترم) گفته بود که قصد دارد برنامه زندگی‌اش را در خارج از کشور دنبال کند و ما از روز اول در جریان تصمیم آنها برای مهاجرت بودیم ولی زمان آن مشخص نبود. ما بر روی این موضوع توافق داشتیم و حرف‌هایی که زده می‌شود، حقیقت ندارد. برای چه دخترم بخواهد پشیمان باشد؟ او تصمیمش را برای مهاجرت از قبل گرفته بود.

پدر کیمیا علیزاده ادعاهای دیگر مبنی بر اینکه شخصی به نام شهین (اسپانسر کیمیا) در این مهاجرت نقش داشته را نیز رد کرد و اظهار کرد: من هم این موضوع را خوانده‌ام و دیده‌ام درباره شخصی به نام شهین صحبت شده است. اصلاً چنین موضوعی را تأیید نمی‌کنم، این موضوع کذب است.

کیوان علیزاده درباره موضع‌گیری دخترش علیه جمهوری اسلامی در بیانیه منتشره گفت: من با این موارد کاری ندارم.

پدر علیزاده در واکنش به این موضوع که دخترش در ایران مورد حمایت همه‌جانبه قرار داشته است، تأکید کرد: شما به چه چیزی حمایت همه جانبه می‌گویید؟ پرداخت چند هزینه عمل جراحی یعنی حمایت همه جانبه؟

وی در پاسخ به این سؤال که دخترش چه توقعی داشته که برآورده نشده، بیان کرد: نمی‌دانم دقیقاً او چه انتظار و توقعی داشته است اما اگر کیمیا حرف نزند قطعاً بنده حرف‌هایی دارم که در آینده خواهم زد.

کیوان علیزاده درباره منع قانونی دخترش برای پیوستن به تیم ملی آلمان نیز گفت: کیمیا بر اساس قانون نمی‌تواند در شرایط کنونی برای آلمان مبارزه کند. او تا دو سال محروم خواهد بود و پس از آن حق بازی برای این کشور را دارد. در شرایط فعلی او باید زیر نظر پرچم IOC (کمیته بین‌المللی المپیک) مبارزه کند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.