رفتن به محتوای اصلی

علی دایی عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی شد!!
02.02.2020 - 20:14
تفسیر از:
امیرعلی متولی

 

با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی دایی و علی اصغر پورمحمدی عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با پیشنهاد بهرام قدیمی و موافقت وزیر ورزش و جوانان علی دایی و علی اصغر پورمحمدی به عضویت هیات رییسه فدراسیون هاکی درآمدند.

همچنین با موافقت سلطانی فر، اکبر ترکان هم عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شد.

کیکاووس سعیدی نیز با حکم وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات رییسه فدراسیون کاراته ایران درآمد.

علی مویدی خرم آبادی و سعید شاهرخی هم با پیشنهاد رییس فدراسیون جودو و موافقت وزیر ورزش و جوانان عضو هیات رییسه این فدراسیون شدند.

https://www.isna.ir/news/98111207890/

انتهای خبر

 

 

تکمیلی:

علیرغم انتشار این خبر توسط ایسنا یعنی رسمی ترین خبرگزاری داخلی، برخی رسانه ها این موضوع را تکذیب نموده اند. مثلا ورزش سه نوشت: "علی دایی در صفحه اینستاگرامی خود پیامی را منتشر و حضور در هیئت رییسه فدراسیون هاکی را تکذیب کرده است. دایی می‌گوید که در جایی که سر رشته ندارد هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد."

خبر مذکور و البته مصاحبه رئیس فدراسیون هاکی، یکی دیگر از اتفاقات عجیب و غریب در میهن اسلامی است که عموما براحتی مشخص نمیشود که تاییدیه ها یا تکذیبه ها جهت موج سازی و سوارشدن بر آن صورت میگیرد یا اهداف دیگری را دنبال میکنند.

بنقل از مهر، نامه نگاری‌ها برای معرفی علی دایی به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون هاکی چندماه پیش انجام شده بود! در همین رابطه بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی پس از تکذیبیه علی دایی برای حضورش در هیأت رئیسه این فدراسیون، انجام مذاکره برای این حضور را تأیید و اعلام کرد که مراحل اداری برای تأیید حکم او کمی طولانی شد. وی افزوده: حضور آقای دایی در کنار رشته هاکی برای ما افتخار بود ولی ترجیح دادند، نباشند و از او تشکر می‌کنم.

 بهرام قدیمی نامه‌ای به تاریخ ۲۹ مهرماه سال جاری و خطاب به شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها ارسال کرده بود. بخشی از این نامه به معرفی علی دایی به عنوان یکی از اعضای جدید هیأت رئیسه فدراسیون هاکی - در کنار معرفی دیگر اعضا - اختصاص داشت. 

با قیاس نامه و سخنان رئیس فدراسیون هاکی با  گفته علی دایی در متن تکذیبیه اش مبنی بر اینکه «یک سال پیش صحبت‌هایی شد و من هرگز موافقت نکردم» تضاد دیده میشود و این سوال پیش می آید که «اگر دایی با پیشنهاد عضویتش در هیأت رئیسه فدراسیون هاکی مخالفت کرده بود، معرفی وی بر چه اساس انجام شد؟» سوال دیگر اینکه «چرا حکم عضویت علی دایی با تأخیر زیاد و چهار ماه پس از معرفی او توسط بهرام قدیمی صادر شده است؟»
شاید پاسخ این پرسشها همان باشد که علی دایی از آن به «بازی های زشت پشت پرده» تعبیر کرده و اینکه بعد از یک سال خبری را با اهدافی خاص منتشر می‌کنند

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
ایسنا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.