رفتن به محتوای اصلی

نامه ملکه به حزب‌الله ایران لو رفت
18.03.2020 - 23:37

فرزندان عزیزم!
برادران و خواهران انقلابی، دردمند و متعهدم!

شنیده‌ام که جرثومه ویروس‌نمایی به نام کرونا از یک سو و جرثومه‌های انسان‌نمایی به نام سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت و عده‌ای جامعه‌ پزشکی‌نما از سوی دیگر، شما عزیزان را از فیض زیارت مستقیم و رودررو و دستیابی به ضریح مقدس و مکرم در اماکن مقدسه محروم کرده‌اند.

من می‌دانم زیارت و دستمالی و بوسیدن و حتی در مواقعی لیسیدن ضریح برای شما فرزندان مؤمن و معتقد من مثل یک اعتیاد درمان‌نشدنی است. پس بر شماست که مثل چی حیدرحیدرگویان به این درهای بسته‌ای که قصد دارند عاشقان را از معشوق‌شان جدا کنند حمله‌ور شوید و چنان بلایی بر سر آنان که راه شما را بسته‌اند بیاورید که دیگر ویروس میروس را برایتان بهانه این اباهه‌گری‌ها و حرمت‌شکنی‌ها نکنند.

مگر شما فرزندان من ایمان و تقوا و طهارت و معنویت و حجاب و خون شهدا و باقی اصول و فروع دین را از سر راه آورده‌اید که حالا بخواهید به این راحتی به خاطر یک ویروس زپرتی از رسیدن به معشوق صرف‌نظر نمایید؟
 

فرزندان من! توصیه این مادر پیر به شما عزیزان این است که در اسرع وقت به درهای بسته این مکان‌های مقدس حمله‌ور شوید و نگذارید این بلیه زشت و شیطانی نهادینه شود و در این راه، این چند نکته را هم حتماً در نظر بگیرید:

۱) حزب‌اللهی واقعی وابسته به ملکه در راه رسیدن به هدفش از چیزی هراس ندارد. حتی عزیزانی از کارگزاران من پرسیده بودند آیا در راه رسیدن به معشوق که همان وارد شدن به حرم باشد، دادن فحش خواهر و مادر به عاملان بستن حرم جایز است یا نه؟ به نظر من نه تنها جایز است که جایزه هم دارد.

۲) من فارسی بلد نیستم اما وقتی شما فرزندان عزیزم هی می‌گویید حیدر حیدر و می‌خروشید، دلم قیلی ویلی می‌رود و هی به شاهزاده فیلیپ دوک ادینبورو می‌گویم صدای تلویزیون را زیاد کند. پس حیدرحیدرش را زیاد کنید لطفاً!

۳) در مورد تأمین مالی هم نگران نباشید. دیشب که به شاهزاده چارلز یا همان شاهزاده ولزِ جونم‌مرگ‌شده گفتم الان قیمت پوند در ایران چند است، می‌گفت مادر من الان، یا الان؟ می‌گویم پسر جان، تو بعد از من قرار است پادشاه شوی، دست از خیره‌سری و بازیگوشی بردار، ولی در ۷۱ سالگی هم گاهی یک جوری با من برخورد می‌کند انگار هفت سال و یک روز سن دارد. خلاصه سپردم به اندازه کافی پوند برایتان بفرستند تا یک‌وقت خدای‌نکرده وسط این کرونایی بی‌پول نمانید.

۴) در رابطه با این بیماری منحوس کرونا هم اصلاً نگران نباشید. فرزند عزیزم شاهزاده ادوارد اِرلِ وِسِکس می‌گفت توی اینستاگرام خوانده که دانشمندان غیور ایرانی با اتکا به توان داخلی توانسته‌اند به تکنولوژی درمان این بیماری برسند و با تولید انبوه محصولی به نام روغن بنفشه یا چربی بنفشه یا یک چیزی توی این مایه‌ها قدم محکمی برای از بین بردن این ویروس برداشته‌اند.

از شاهزاده ادوارد ارلِ وسکس خواستم از این محصول برای من هم از ایران وارد کند تا به اتفاق پدرش دوک ادینبورو استفاده کنیم، اما ایشان گفت نحوه استفاده از این محصول مناسب سن و سال شما سالمندان عزیز نیست. من هم مجبورم به حرف شاهزاده گوش کنم، چون فرزند ته‌تغاری است و متأسفانه کمی لوس و زودرنج بار آمده است. ولی شما فرزندان عزیز انقلابی و عزیز تا می‌توانید از این روغن بنفشه استفاده کنید تا یک‌وقت خدای‌نکرده به خاطر این حیدرحیدر گفتن‌تان چشم نخورید.

دیگر عرضی نیست. برای شما فرزندان غیورم آرزوی پیروزی و کسب توفیق شکستن همهٔ در و دیوارها را دارم.

من‌الله گودلاک
الیزابت الکساندرا مری یا همان الیزابت سادات دوم
ملکه سلطنتی بریتانیا و دیگر قلمروهای مشترک‌المنافع و چند تا چیز دیگر

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
رادیو فردا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.