رفتن به محتوای اصلی

《علی خامنه ای ، تو یکی خفه شو》 ،مردم ایران ۴۰ سال است که نمی توانند نفس بکشند!
03.06.2020 - 23:50

 

لازم نیست تا از وقایع کوی دانشگاه و ضرب و شتم بازداشت‌شدگان در تظاهرات در ایران و خشم مردم در اعتراض به گران شدن بنزین در ایران و کشته شدن تعداد نامعلومی از معترضین بگویم. آیا عدالت در حق قربانیان و کشته‌شدگان تابستان ۸۸ و یا آبان ۹۸ اجراشده است؟

ندا آقاسلطان، ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ توسط نیروهای بسیجی ( به گفته شاهدان عینی) کشته شد. به نوشته هفته نامه تایم، لحظه جان سپردن ندا، یکی از پربیننده ترین لحظات مرگ یک انسان در تاریخ بشر بوده است. آیا عدالت برای ندا و دهها جان باخته دیگر در اعتراضات مسالمت آمیز پس از انتخابات جنجالی سال ۱۳۸۸ اجرا شد؟ 

 

《مجلس》یا شورای فرماندهان سپاه !

از 12 نفر عضو هیئت رئیسه مجلس 7 نفر آنان از فرماندهان سپاه و بسیج هستند.رئیس مجلس هم سردار قالیباف! در مجموع 24 نفر از فرماندهان ارشد سپاه و بسیج در مجلس حضور دارند، اگر رژیم دوام بیاورد، رئیس حمهور آینده هم از سپاه خواهد بود، رئیسی هم که در راس قوه قضاییه نشسته است، ممکن است حسن روحانی را هم به استخر بفرستند. بالاخره پایان قایم موشک بازیهای علی خامنه ای برای گزینه بد و بدتر به آخر میرسد و تکلیف مردم هم روشن میشود  بعبارت دیگر دیگردوران اصولگرا و اصلاح طلب هم تمام شده است 

روایت بیشرمانه وزیر کشور از اتفاقات آبان ۹۸و دستور ترامپ

 عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران، شامگاه شنبه ۱۰ خرداد برای نخستین بار اذعان کرده است که ۸۰ درصد در کسانی که در اعتراضات آبان سال ۱۳۹۸ کشته شدند با سلاح‌های سازمانی جان باخته‌اند. رحمانی فضلی در مصاحبه با «برنامه نگاه یک» در خصوص تعداد کشته شدگان اعتراضات آبان ۱۳۹۸ گفته است: «حدود ۴۰ یا ۴۵ نفر یعنی حدود ۲۰ درصد کشته‌شدگان، افرادی بودند که با سلاح‌هایی کشته شدند که سلاح سازمانی نبود»

حمله سپاه به روزنامه‌های اصلاح‌طلب : چرا در صفحه اول خود به کشتن فلوید نپرداخته اند

خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه، حتی به روزنامه‌های اصلاح‌طلب حمله کرده اسا که چرا در تیتر و صفحه اول خود به کشتن فلوید و اعتراضات آمریکا نپرداخته‌اند. تسنیم تیتر زد: «سانسور اصلاح‌طلبان به نفع ترامپ» و نوشت: «در حالی که چند روزی است خیابان‌های آمریکا صحنه تظاهرات‌های گسترده ضدنژادپرستی شده اما روزنامه‌های اصلاح‌طلب ترجیح دادند که با بی‌اعتنایی از کنار این اعتراضات عبور کنند.»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.