رفتن به محتوای اصلی

فوریه 2019

ماجرای اخراج «مظنون امنیتی» از حزب مشروطه ایران چیست؟

جناب آقای فواد پاشایی که رایزن حزب مشروطه ایران هستند، در گفتگو با "دماوند" فرمودند: « سازمان‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند عوامل خود را در احزاب و گروه‌های اپوزیسیون نفوذ دهند تا هم بتوانند از برنامه‌های این احزاب مطلع شوند و هم بتوانند برنامه‌های آنها برای مقابله با رژیم را خنثی سازند». محسن بهزاد کریمی نمونه‌ای از آن است. البته «نفوذی‌های جمهوری اسلامی در صفوف اپوزیسیون را نمی‌توان با حکم مأموریت و فیش حقوقی‌شان شاخت اما از روی رفتار و عملکرد آنان می‌توان به مأمور بودن آنان پی‌برد».

خودکشی

قطار سریع السیر زندگی در تصادمات روزمره بحران های اجتماعی از ریل طبیعی خارج شده و ارزش های انسانی را در لابلای چرخ های حرکت روزانه خود له کرده و به پیش می تازد تا به یک بحران های لاعلاجی مانند خودکشی تبدیل گردد

روزنامه “قانون” توقیف شد

بر اساس ابلاغ دادسرای فرهنگ و رسانه به روزنامه قانون، این روزنامه توقیف شده است و از فردا اجازه انتشار ندارد. روزنامه قانون به دلیل تیتر روز سه شنبه خود که در آن بشار اسد “مهمان ناخوانده” خطاب شده، توقیف شده است.

بازداشت معلمی که ۵ دانش آموز دبستانی را با قاشق داغ سوزاند

قیومى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان از بازداشت معلم خاطى خبر داد که با قاشق داغ به پنج دانش آموز دبستانى صدمه بدنى وارد کرده بود و گفت: در پى انتشار تصاویرى در فضاى مجازى در خصوص ایراد صدمه بدنى به دانش آموزان دبستانى توسط معلم، موضوع در دستور کار دادستانى قرار گرفت.