رفتن به محتوای اصلی

تبلیغات گسترده تلویزیون ایران اینترنشنال برای شورای ملی تصمیم
09.07.2022 - 09:50

تلویزیون ایران اینترنشنال که با هزینه ٢۵٠ میلیون دلاری عربستان سعودی افتتاح شده و توانسته با دادن حقوق های دو برابری بسیاری از مجریان و روزنامه نگاران بقیه رسانه های فارسی زبان را بطرف خود بکشاند, در تبلیغات گسترده ای حمایت از “شورای ملی تصمیم” را شروع کرده است. سوال اساسی این است که چرا؟

به همین دلیل داریوش اقبالی خواننده سرشناس مصاحبه مفصلی با تلویزیون ایران اینترنشنال داشته است که در آن داریوش برای اولین بار از “گوهره همبستگی” صحبت می کند. در بیانیه اعلام موجودیت ” شورای ملی تصمیم” اسم داریوش اقبالی در صدر حامیان آن شورا است. این واقعیت بر همگان روشن است که تلویزیون ایران اینترنشنال که با پول عربستان اداره می شود پوشش ویژه ای به گروه های قومی و تجزیه طلب می دهد. شاید تعجب آور نباشد که مسئولین “شورای ملی تصمیم” با نگاه خاصی به امید و جلب حمایت ویژه تلویزیون ایران اینترنشنال و عربستان چشم دوخته بودند و به همین دلیل تلاش کردند تا اکثریت تجزیه طلبان در این شورا حضور پر رنگ داشته باشند.

نکته مهم دیگر تشکیل مجلس (پارلمان) موقت شورای ملی است که ظاهرا در رقابت با طرح مجلس شورای ملی تلویزیون کانال یک مطرح شده است. ظاهرا بر طبق اطلاعات واصله به نگارنده برخی از شخصیت های مخالف تلویزیون کانال یک از جمله دبیرکل حزب مشروطه ایران و همراهان وی و مجریان به نام تلویزیونی, نه از حب علی که از بغض معاویه برای رقابت با مجلس شورای ملی مطرح در کانال یک, جام زهر همنشینی با تجزیه طلبان را سر کشیده و به این جمع متضاد و ناهمگون پیوستند, و اسفا که حاضر شدند از پرچم سه رنگ شیر و خورشید ایران و نام خلیج فارس نیز بگذرند.

به عقيده نگارنده هدف عربستان سرنگونی جمهوری اسلامی نیست بلکه آوردن “فشار” به آن است. در این راستا تلویزیون ایران اینترنشنال اهرم اصلی فشار است که افراد و شخصیت های جویای نام را با آوردن بر روی صفحه تلویزیون و قرار دادن آنها در عمل متقابل گروه های مخالف مثل تلویزیون کانال یک که رابطه خوبی با تلویزیون ایران اینترنشنال ندارد؛ نه تنها رقیب خود را از میدان به در می کند, بلکه از تجزیه طلبان و اپوزیسیون متوهم بعنوان اهرم فشار سوء استفاده می کند.

با توجه به عکس العمل منفی بسیاری از هموطنان در فضای مجازی می توان نتیجه گرفت که “شورای ملی تصمیم” با باج دادن بی سابقه به تجزیه طلبان (مثل حذف پرچم و خلیج فارس و عدم تمرکز و فدرالیسم قومی و غیره) در ازای دریافت حمایت از تلویزیون ایران اینترنشنال, در همان گام های اول شکست خورده است. ای کاش خواننده محبوبی مثل داریوش اقبالی خود را اینگونه هزینه نمی کرد تا مورد سوء استفاده تجزیه طلبان و تعداد انگشت شمار افراد شناخته شده سودجو و ناشناخته ضد پرچم و ضد خلیج فارس قرار بگیرد.

 

علی تهرانی‌نیا

برگرفته از تلویزیون کانال یک

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

دكتر عبدالستار دوشوكي
برگرفته از:
تلویزیون کانال یک

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

کیانوش توکلی

سردبیر محترم ایران گلوبال

 

نکته جالب دیگر این است که به اصطلاح "نظرات رسیده" که در زیر مقاله بعنوان اعتراض و اتهام منتشر شده اند هیچ اسم و رسم و عقبه ای ندارند. جناب سردبیر گرامی, شما با اتکاء به چهار نظر رسیده به احتمال زیاد از یک فرد ناشناس و هتاک  می خواهید نوشته انتقادی بنده را حذف کنید؟ چطور شد وقتی مقالات بنده در علیه آیت الله ها و مزدوران آنها در رسانه های مثل بی بی سی در ایران گلوبال منتشر می شدند کسی اعتراض نکرد. اما الان علیه ایران اینترنشنال عده ای طرفدار این شورا ناراحت شده اند. عجب استاندارد دوگانه ای؟

 یک نمونه اش این است:

ارتباط آیت الله بی بی سی با تعدد تعداد امامزاده ها چیست؟

https://iranglobal.info/node/181649

 

بهر روی ریش و قیچی دست خود شما است. صلاح سایت خویش خسروان دانند. بنده این مقاله را نفرستادم و در آینده نیز نخواهم فرستاد.

علی تهرانی نیا

alitehraninia2014@gmail.com

ش., 09.07.2022 - 11:59 پیوند ثابت
کیانوش توکلی

سلام

جناب علی تهرانی نیا

 طبق آيين نامه  ایرانگلوبال؛  " کسی  حق ندارد با نام مستعار؛  دیگران را تخریب کند" طبیعی است  همه ی اشخاص حقیقی با عکس خود ویا بدون  عکس می توانند دیگران را نقد کنند ؛ بنابراین هیج نویسنده ای  در ایرانگلوبال اجازه ندارد با نام مستعار به تخریب دیگران بپردازد .

استفاده از اسامی مستعاردر شرایطی که دیگران را  تخزیب نکند ؛ مجاز می باشد.

عکس و ادرس تان کجاست؟

من در کپنهاک  زندگی می کنم اگر  روی نام من در گوگل مپ بزنی شما را به درب خانه ام هدایت می کند

شما کجا زندگی می کنید ؟ به چه دلیلی نام خود را از مخاطبان تان پنهان می کنید. 

 

 

ش., 09.07.2022 - 11:57 پیوند ثابت
نظرات رسیده

سردبیر محترم ایران گلوبال

 

بنده سالهاست که مقاله می نویسم که در بسیاری از سایت های شناخته شده مثل گویا یا زمانه و پیک ایران و ایران امروز و غیره منتشر می شوند. اسم و ایمیل بنده است. در ضمن بر خلاف برخی از پرستوها و کلاغ ها می توانستم یک عکس جعلی هم بگذارم. داشتن یک عکس جعلی دلیل بر واقعی بودن شخص نیست.  هموطنان می توانند بنده را از مقالات من قضاوت کنند. چند نمونه را برای شما ارسال می دارم و امیدوارم آنها را با این نوشته منتشر کنید. می دانم که اطلاعات جمهوری اسلامی در پی اطلاعات بیشتری در باره بنده است. اما  . . . .  .

 

 

فریب رسانه‌های فارسی زبان توسط ضد اطلاعات جمهوری اسلامی

https://news.gooya.com/2021/11/post-58178.php

 

 وقتی علی افشاری به نسل ماقبل خویش درس تاریخ می‌دهد

https://news.gooya.com/2022/04/post-62861.php

 

سخنی با حسن یوسفی اشکوری و ملی مذهبی‌های حامی رژیم

https://news.gooya.com/2021/10/post-57701.php

 

چرا فرانسه و اقلیم کردستان در غرق شدن ۲۷ پناهجو مقصر و مسئول هستند

https://news.gooya.com/2021/11/post-58888.php

 

حکایت روشن شدن موتور بوئینگ رضا پهلوی و هیجان ملت

https://news.gooya.com/2022/06/post-65186.php

 

از شما انتظار می رود که هرچی مامورین وزارت اطلاعات خواستند منتشر نکنید یا حذف نکنید. مگر شما شخصا همه نویسندگان سایت را می شناسید؟ این افراد جدید را چی که مقاله هایشان در ایران گلوبال منتشر شده. چرا طرفداران "شورای ملی تصمیم" اینقدر کم تحمل هستند که منتقد را بر نمی تابند و در جهت حذف وی بر می آیند.  خواهش می کنم این را در زیر مقاله بنده که ظاهرا از سایت کانال یک گرفته شده بگذارید. قضاوت با خوانندگان محترم است.

 

علی تهرانی نیا

alitehraninia2014@gmail.com

ش., 09.07.2022 - 11:45 پیوند ثابت
کیانوش توکلی

دوست و همکاری که این نوشته علی تهرانی‌ نیا را برای  چندمین بار در سایت ایرانگلوبال می گذارد ؛ خواهش می کنم  تا نام واقعی این شخص را مشخص کند در غیر این صورت  از سایت حذف می شود . طبق آینامه  ایرانگلوبال؛  " کسی  حق ندارد با نام مستعار؛  دیگران را تخریب کند". اینجانب در گوگل نام علی تهرانی‌ نیا   سرچ کردم ولی هیج چیز جز چند شرکت  نجاری نیافتم . اگر مشخص شود نام مستعار است  همه ی مطالب این شخص حذف خواهد شد .

 

ش., 09.07.2022 - 11:01 پیوند ثابت
نظرات رسیده

برخیز و اگر همراه هم نمی‌شوی، دست‌کم آگاه شو! شورای ملی تصمیم نه الیت‌انگار و نخبه مرکز است و نه بالانشین و خارجی. نه کسی را بیرونی و غیرخودی می‌خواند نه الک برداشته برای کسی، جز رژیمی جماعت و مزدوران خون و جنون جمهوری اسلامی. باورت بشود که ما با گذرنامه‌های دیگر هم ایرانی مانده‌ایم. گوشه گوشه دنیا فریاد آزادی و عزت وطن سر داده‌ایم. در سرما و گرما همراهت به خیابان آمده‌ایم. منتی نیست اما شاید ندانی سرمای منفی ۳۵ درجه در تورنتو و استکهلم چطور پوست می‌سوزاند و شعار در دهانت می‌ماساند. و این فقط شرح دو خانه بوده است. تو خود حدیث مفصل بخوان. ما همیشه ما بوده‌ایم هموطن. رژیم عهد تیرکمان سنگی نتوانست دست‌کم این را از ما بگیرد. ما همانیم که پیه بازنگشتن به سرزمین مادری را به تن مالیده‌ایم برای آنکه کف خیابان گلوله می‌خورد، آنکه در زندان فریاد می‌زند، آنکه در انفرادی، روز و شبش را گم کرده است، آنکه بالای دار دست و پا می‌زند. ما برخاسته‌ایم برای دختران سرزمینمان. در برابر چاقوهای آماده و تفنگ‌های گلن گدن کشیده شده در چاردیواری‌های امن. برای اسیدی که در کیسه‌های سیاه انتظار زیبایی‌های معصوم را می‌کشد و اسپری‌های فلفلی که به آن چشم‌های جوان شاداب و مشتاق بازی مردانه پاشیده می‌شوند. برای دخترانی که پشت درهای بسته و محض دفاع از شرافتشان، مردان متجاوز را به درک واصل می‌کنند اما دادگاهی برای شنیدن فریاد مظلومشان نیست. مردکشی اعدام دارد حتی اگر آن مرد متجاوز بوده باشد.

ش., 09.07.2022 - 10:45 پیوند ثابت
نظرات رسیده

هیچ کس هیچ کاری نمی کند همه می نشینند و منتظر که بقیه چه می‌کنند. به مجرد این که کسی قدمی برداشت شروع می‌کنند به تخطئه تهمت و گاه ….

خدایا به ما این همت و قدرت را بده که حقوق همدیگر را محترم بشماریم و در یک صف واحد اهریمن را از خانه‌مان برانیم و به فردائی که می‌آید با خوش بینی و امید نگاه کنیم و کار را به کاردان بسپاریم

ش., 09.07.2022 - 10:42 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.