رفتن به محتوای اصلی

عصر تماميت خواهي گذشته است( گزارشي از راهزني سياسي در مونيخ)
23.02.2023 - 00:44

🔸 خروش هموطنان عزیزمان در خیابان های سراسر دنیا نمایانگر وفاداری آنها به انقلاب #زن_زندگی_آزادی است .

🔸 عزیزان هموطن ما در خارج کشور با دادن هزینه های زیاد از کار و زندگی خود مایه گذاشته و در خیابانهای اروپا و آمریکا پای می کوبند. زیبایی شگفت انگیزی در این اتحادها به نمایش گذاشته می‌شود .

🔸اما اندک فاشیستهای تمامیت خواه سلطنت پرست (به نسبت حجم هواداران ) دست به راهزنی سیاسی میزنند، مثل همزاد خود از افراطیون دیگر گروهها.

🔸آنها بزرگترین آسیب را به کوششهای مشترک شاهزاده رضا پهلوی ، مسیح ، حامد و دیگران می زنند که در درازمدت، حضور آنها در کنار شاهزاده را، برای این شخصیت های مستقل غیر ممکن میسازد .

🔸 زمانی که برگزار کنندکان تجمع تریبون سن اصلی را در اختیار این اندک هوچیگران قرار میدهند خود را شریک راهزنان سیاسی کرده اند .

❗ شما را به گزارش هموطنی در رابطه با راهزنی سیاسی توجه می دهم. گزارش او بیانگر حقیقت تلخی است، اگر چه ممکن است در گوشه ای اتفاق افتاده باشد، اما در اصل کار یعنی واگذاری تریبون به تمامیت خواهان خیانت به اهداف انقلاب ژینا است، که او بدرستی اشاره می کند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

واقعا متاسفم. همین اتفاق در روز ۲۲ بهمن در دوسلدورف  هم افتاد. حدودا ۱۳۰۰۰ نفر اومده بودند بعد ار سخنرانی شهردار و یکی دو نفر دیگر٫ سلطنت طلبها  شروع کردند به شعار دادن در مسیر هم شاهد درگیری هاشون و فحاشی هاشون بودم حتی یک خانم از اینا به به یک خانم انتظامات سیلی زد… و  با بالا گرفتن شعار های سلطنت طلبی خیلی زود مردم پراکنده شدند .
حیف که اینها به حرف خود آقای رضا پهلوی هم اهمیتی نمیدن و کار خودشونو میکنند… واقعا جای تاسف داره… زمان زمان اتحاده ولی اینها تفرقه میاندازند

جمعه, 24.02.2023 - 02:39 پیوند ثابت
نظرات رسیده

آقای توکلی شما دیگه چرا گول این سایبریهای و مزدوران رژیم آخوندی جنایتکار را می‌خورید، و در دام و تفرقه‌افکنی مجاهدین خلق و رژیم جنایتکار می‌افتید ؟!!!

جمعه, 24.02.2023 - 02:37 پیوند ثابت
نظرات رسیده

واکنش رضا پهلوی: موضع به غایت شفاف و قاطع مرا می‌دانید و نیز می‌دانید از کسانی که بخواهند نفاق بیفکنند، به دیگران فحاشی کنند، نابردبارانه و بدون احترام به عقاید دیگران اقدام تحریک‌آمیز انجام دهند، فاصله می‌گیرم. همیشه گفته‌ام، خیلی‌ها ادعای هواداری شما را می‌کنند، ولی شما کسی را هوادار می‌نامید که واقعا به اندیشه و مدیریت‌تان باور داشته باشد. این موضوع منحصر به جبهه من نیست و در هر گروه و دسته‌ای ممکن است وجود داشته باشد. ادبیاتی که راه به فاشیسم ببرد، پذیرفتنی نیست، خواه از چپ باشد، خواه از راست.

جمعه, 24.02.2023 - 02:33 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.