رفتن به محتوای اصلی

اسرائیل پهبادها و موشک‌های ایران را رهگیری کرد اما چرا به حمله حماس با شش ساعت تأخیر پاسخ داد؟

اسرائیل پهبادها و موشک‌های ایران را رهگیری کرد اما چرا به حمله حماس با شش ساعت تأخیر پاسخ داد؟

عصر اینترنت، به دوران آگاهی انسان ها،شک و تردید و کنجکاوی تبدیل شده است.
اسرائیل شاید بتواند حکومت ها زیادی را در جهان متحد خود سازد و یا رسانه های پر نفوذ جهان را به خدمت بگیرد تا به اهداف دست یابد اما هرگز نمی تواند مانع هوشیاری  و کنکاش انسانها گردد. دروغ ها روزی آشکار خواهند شد و واقعیت ها پس از قرنها عریان خواهند شد.اسرائیل  پس از چندین دهه هنوز به روابط پنهانش با رژیم اسلامی و صدور انبوهی از سلاحها به ایران اسلامی در دوران جنگ هشت ساله  پاسخ مناسب و قانع کننده ای نداده است.اما آگاهان سیاسی علت صدور سلاح اسرائیلی به ایران را بخوبی می دانند.هر چند منشه امیر همچون روباه پیر هر روز دروغ هایی برای حفظ منافع اسرائیل سرهم می‌کند و به خورد بینندگان مخالف جمهوری اسلامی می دهد اما رشد آگاهی انسانها همچنان ف،زونی دارد.مردم ایران در ضدیت با جمهوری اسلامی به هر طناب پوسیده ای چنگ می زنند تا خود را از گودال رژیم اسلامی رها سازند.اما باید همه نيرنگ ها و فریب های بیگانگان  را زیر ذره بین قرار دهند تا باریگر کلاه گشادی مانند سال ۵۷ بر سرشان نرود.مردم ایران نباید اشتباه فاجعه ۵۷ را تکرار کنند و سرنوشت خود را به سران گودالپ و اینک به اسرائیل و بار دیگر  به آمریکا بسپارند. 
شش ساعت تاخیر ارتش اسرائيل در یاری رسانی به شهروندان اسرائیلی را کدام دادگاه بین المللی باید رسیدگی کند؟ 
  افشاگری ها چه در داخل اسرائيل و خارج اسرائيل  علیه دولت نتانیاهو بشدت شروع شده است. ارتش اسرائيل رسما در روز ۷ اکتبر در حمله جنایتکارانه حماس به شهروندان اسرائیلی  و شرکت کنندگان بیگناه از اقصی نقاط جهان در فستیوال موسیقی، شش ساعت دیر هنگام وارد  عملیات شد تا مردم بی گناه و جوانان فستيوال  را قربانی توطئه‌های خویش قرار دهد.
سفر از شمال تا جنوب اسرائیل پنج ساعت طول می کشد اما یاری رسانی ارتش خائن اسرائیل در روز ۷ اکتبر  به مردم و جوانان  شرکت کننده در فستیوال موسیقی که در ۵ کیلومتری غزه برگزار شده بود ۶ ساعت طول کشید  و این تاخیر عامدانه به بهای کشته شدن ۱۴۰۰ شهروند و ۲۶۰ گروگان اسرائیلی پایان یافت و این در حالیست که همان ارتش خائن تاکنون هزاران  کودک بی گناه را در غزه کشته است و اینرا از افتخارات خود می شمارد !!!؟؟
این یک ننگ تاریخی برای بشریت هست  مردم گرسنه غزه از طریق چتر نجات آذوقه دریافت می‌کنند و جهانیان فقط نظاره گر آن  تراژدی هستند و همه رسانه های جهان آن را در رسانه‌ ها پخش می‌کنند و هیچ اقدام جدی علیه اسرائیل صورت نمی گیرد و رسانه‌های اروپایی از رشد ضدیت علیه یهودی ها بعنوان معلول سخن می‌گویند و علت آنرا به هیچ وجه روشن نمی سازند.
اسرائیل  در شب ۱۲ و ۱۳ آوریل بیشتر موشک‌های بالستیک و پهپادهای جمهوری اسلامی را که بسوی خاک اسرائیل شلیک کرده بود رهگیری کرد و مانع کشته شدن افراد بی گناه شد اما چرا همین زیرکی و آمادگی را در ۷ اکتبر سال گذشته انجام نداد تا مانع کشتار مردم توسط حماس گردد؟ این در حالیست که سازمان‌های اطلاعاتی مصر چندین روز قبل از حمله به اسرائیل از حمله حماس به اسرائیل گزارش داده بودند و خود ارتش اسرائیل مجهز به پیشرفته ترین مرزبانی الکترونیکی جهان است اما دولتمردان تل آویو می خواستند فاجعه رخ دهد تا بهانه ای برای  پاکسازی سرزمین غزه از فلسطینی دست بزنند.تاریخ هرگز پاکسازی یهودیان آلمان‌  توسط هیتلر  را فراموش نخواهند کرد اما به همان اندازه جنایات دولت اسرائیل را از بدو پیدایش علیه همسایگان خود از یاد نخواهد برد.
وقتی وزیر آموزش عالی اسرائیل در سال ۲۰۰۹ گفت :
" ما قربانیانی هستیم که اینک قربانی میگیریم "
او بسرعت برکنار شد اما نام او در کنار هزاران  یهودی آزادیخواه در تاریخ ماندگار خواهد شد و سیاهی بر چهره ظالمان باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید