رفتن به محتوای اصلی

تتلو : من واقعا مشکل روانی دارم و فکر می کردم که دارم حرف های درستی می زنم؛ منو ببخشید
A Candid Admission of Mental Health Struggles
27.09.2023 - 20:31

امیر تتلو در کانال یوتیوب اعتراف کرد: مشکل روحی دارم و فکر می کردم که دارم حرف های درستی می زنم . در این اعتراف یوتوبی موجی از شوک را در میان طرفداران خود در ایران ایجاد کرد. تتلو گفت :.من واقعا شرمنده ام ؛ انگار یک نفر از بیرون من را کنترل می کنه . واقعا دستم نیست که چی دارم می گم. من دیگه صبر می کنم تا بمیرم . نه چیزی می خورم و نه چیزی می خونم ویا می روم ایران و خودم را می دهم دست پلیس ؛ دست خودم نیست منو ببخش ؛ همین الان هم نمی دونم دارم چی می گم

او در ادامه گفت: اگر برای کشتن امیر تتلو  بیتئید جلو ؛به مسئولبن برگزار کننده کنسرت بگید من می خواهم در پروژه تفنگ طلایی شرکت کنم. اگر نخواستید صورتون معلوم بشه ؛ صورت تون را کامل به پوشید. امضا می کنم که این کار با رضایت خودم بوده است..... تاریخ باید بفهمد که همه چیز را به شوخی گرفتن یعنی چی ؟...

پروزه تفنگ طلایی شوخی و بچه بازی نیست .

Amir Tataloo’s Startling Revelation: A Candid Admission of Mental Health Struggles

Amir Tataloo’s Startling Revelation: A Candid Admission of Mental Health Struggles

 

 

Amir Tataloo’s Candid Revelation: Unpacking His Psychological and Mental Health Journey

Amir Hossein Maghsoudloo, better known as Amir Tataloo, has always been a figure of intrigue and controversy. His music, career, and personal life have been a subject of fascination for fans and critics alike. However, in recent times, Tataloo made headlines for a very different reason – his candid admission of struggling with psychological and mental health issues.

The Struggle Unveiled

In a moment that took many by surprise, Amir Tataloo took to his YouTube channel to open up about his mental health in a raw and unfiltered manner. He began with a startling statement: “I have a mental problem, and I will hand myself over to the police.” This declaration sent shockwaves through his fanbase and the Iranian entertainment industry.

A Closer Look at Tataloo’s Mental Health Challenges

Amir Tataloo’s confession sheds light on the often-overlooked issue of mental health in the world of celebrities. The pressures of fame, public scrutiny, and the relentless pace of the music industry can exact a heavy toll on artists’ mental well-being. Tataloo’s journey serves as a reminder that even those who seem invincible in the limelight can grapple with inner demons.

مهسی امینی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

در دام بازیهای این پارازیت خود را قرار ندهید . این گونه انسانهای کمیاب متکی بر هیچ اخلاق و تعهدی نیستند ، تنها معیار آنها تمایلات همواره متغیر خود است که با نارسیسم وجودی آنها عجین گشته است .

پ., 28.09.2023 - 06:35 پیوند ثابت
شهلا آرامش

عنوان مقاله
تتلو

با یک نگاه باین عکس این شخص میشود دریافت که کدام آدم عاقلی با صورت خود چنین میکند؟
یعنی شعورش باید کمی تا قسمتی پارسنگ بردارد تا با خود چنین کند. شنیدم که شهرام همایون بخاطر تعداد طرفداران این شخص, وی را درخورد توجه و مهم میداند. من نمیدانم چند میلیون جوان طرفدار چنین موجودی هستند ولی اطمینان دارم که بغیر از رئیسی در بین مسن تر ها کسی او را نمیشناسد و اگر عکسش را ببیند گمان میکند یک کار گرافیک کامپیوتری استکه روی تصویر کسی اعمال شده. هیتلر هم چند میلیون طرفدار داشت و خیلی از آدمهای غیرعادی هم ممکن است طرفدار داشته باشند. ولی این دلیل نمیشود که عاقلان بر آن طرفداری صحه بگذارند.
صادق هدایت گفته: مشکل روانی با خودآزاری وبا مراسم قمه زنی آغاز و به دیگر زنی باوج میرسد.

پ., 28.09.2023 - 05:53 پیوند ثابت
بهلول

عنوان مقاله
روان نسبی است

روانی دانستن دیگری میتواند نسبی باشد و نه مطلق. مثلا خود محسن کردی و هلاکویی را هم میتوان در این لیست قرار داد .
بعضی از اینها شارلاتان هم هستند . بعضی هم واقعن مشنگ ؛ مثلا زیبا ناوک که میگوید 37 بار در تیمارستان های ایران و اروپابوده، و حالا در فضای مجازی مشاور "باهم زیستن " و راز نداری ،گردیده و عدهای از زنان و دختران درون ایران را سرکیسه میکند.
کیانوش گفته بود :اگر در کمنت از افراد نام برده شود سانسور میشوند حالا ببینیم با این 2 کمنت چی کار میکند.؟
ما روانی هستیم اگر حیله و کلک تتلو را قبول کنیم چون او می خواهد کنسرت اجرا کند و پولش را بگیرد.
او یک فرصت طلب قالتاق است که بعضی ها را سر کار گذاشته، و اجازه میدهند در مهد آزادی آلمان، عده ای را بچاپد.
فکر کنم اکثر هواداران او در خارج ؛ از میان جوانان غیرسیاسی ، یا از میان سلطنت طلبان . یا نسل دومی که در خارج از ایران بزرگ شده انذ، بشمار آیند.

پ., 28.09.2023 - 00:48 پیوند ثابت
محسن کردی

عنوان مقاله
امیر تتلو

 راست می گوید. او بیماری روانی دارد. من قبلا این افراد را سال گذشته در مقاله ای با عنوان بالا بررسی کردم و نام امیر تتلو هم جزو آنها بود. به آنها باید امید دانا را هم اضافه کرد. میدانم که بیشتر شما خوانندگان به دکتر هلاکویی گوش می کنید یا کلمات قصار را در فضای مجازی شر میکنید. اما خوب است که آنها را هم بکار ببریم. من یک نکته اشتراک بین اینها دیدم و جسجتو کردم و به «سندروم اختلال شخصیت نمایشی» رسیدم و دیدم که در اینها مشترک است. البته.. آدم با یک دکتر هلاکویی شنیدن روانکاو نمی شود. اما خب.. روانشناسان و روانکاوان میتوانند تفسیر کنند که آیا این نگاه من درست است یا خیر. در پایان مطلب لینک مقاله ام در مورد اینها را می گذارم. در زیر هم شرح ویکی پدیا از اختلال شخصیت نمایشی را می آورم. اگر اطلاع ندارید بد نیست نگاهی بکنید. در سیاست کم از این آدمها نداریم. آدمهای مریض. 

لینک مقاله من در مورد اختلال شخصیت نمایشی تتلو و افراد دیگر (به انگلیسیHistrionic personality disorder

https://iranglobal.info/node/185223

Histrionic personality disorder یا اختلال شخصیت نمایشی در انسان ها از ویکی پدیا:
افراد مبتلا به اختلال شخصیت نمایشی (به انگلیسی: Histrionic personality disorder) تحریک پذیر و هیجانی‌اند و رفتاری پررنگ و لعاب، نمایشی و برونگرایانه دارند. اما علی‌رغم رفتار متظاهرانه و پر زرق و برقی که دارند، اغلب نمی‌توانند دلبستگی عمیقی را به مدت طولانی حفظ کنند.[۱] این بیماران، خود را همتای برترین ستاره‌های سینما می‌دانند و همواره ستاره متظاهر مجلس بوده، و با دلربایی، جذابیت‌های ظاهری، و اغواگری و عشوه‌گری می‌کوشند در کانون توجه باشند. آنان هیجان‌ها و روابطی پرشور، ولی در عین حال سطحی و پیوسته در حال تغییر دارند. آنان مثلاً با فخر فروشی دربارهٔ داشتن سهام سازمان‌های بزرگ یا مهارت‌های ورزشی یا هنری، می‌کوشند توجه دیگران را به خود جلب کنند. علایق و نگرش‌های آنان به سهولت تحت تأثیر دیگران یا نقشی که هم‌اکنون ایفا می‌کنند، قرار می‌گیرد. آنان به سرعت، روابط صمیمانه پرشوری را برقرار می‌کنند، ولی به سرعت خسته شده و احساس می‌کنند که قدرشناسی کافی از آنان به عمل نیامده است.[۲
خصایص بالینی
بیماران مبتلا به اختلال شخصیت نمایشی، رفتار توجه طلبانه بسیار زیادی از خود نشان می‌دهند. آن‌ها در افکار و احساسات خود اغلب مبالغه می‌کنند و هر چیز ساده‌ای را مهم‌تر از آنچه در واقع هست، جلوه می‌دهند. اگر کانون توجه واقع نشوند یا تحسین و تأیید نشوند، تندخو می‌شوند، می‌زنند زیر گریه، و دیگران را ملامت می‌کنند و به آن‌ها افتراهای ناروا می‌زنند. رفتار اغواگرانه در این گونه بیماران، از هر جنسی که باشند، شایع است. پرداختن به تخیلات جنسی در مورد افرادی که با آن‌ها رابطه دارند، در اینها شایع است، منتها این تخیلات را همیشه بر زبان نمی‌آورند و به عوض این که از نظر جنسی پرخاشگر باشند، عشوه‌گر و اهل لاس زدن هستند. این بیماران ممکن است به کژکاری روانی-جنسی مبتلا باشند: زن‌های نمایشی ممکن است آنورگاسمی داشته باشند و مردهای نمایشی هم ممکن است دچار ناتوانی جنسی باشند. برای آنکه مطمئن شوند نزد جنس مخالف جاذبه دارند، ممکن است تکانه‌های جنسی خود را به عمل درآورند. نیاز آن‌ها به مطمئن ساختن خود تمامی ندارد، با این حال، روابط آن‌ها اغلب سطحی است و ممکن است افرادی مغرور، غرق در خود و دمدمی مزاج باشند. نیازهای بسیار شدید آن‌ها به وابستگی باعث می‌شود که زود به هر کس اعتماد کنند و خیلی راحت بشود فریبشان داد. دفاع‌های عمده بیماران دچار اختلال شخصیت نمایشی، واپس‌زنی و تجزیه است. در نتیجه دفاع اول از فهم احساسات واقعی خود عاجزاند و در نتیجه دفاع دوم نمی‌توانند انگیزه‌های خود را توضیح دهند. این افراد اگر تحت فشار روانی قرار گیرند، حس واقعیت سنجی‌شان به راحتی مختل می‌شود.[۵]
دنباله ماجرا را در ویکی پدیا بخوانید حوصله کپی پیست نیست. جالب است و میتوانید افراد بسیاری را شناسایی کنید.
چ., 27.09.2023 - 21:26 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.