رفتن به محتوای اصلی

سال نو میلادی و سایت فرهنگ و هنر

سال نو میلادی و سایت فرهنگ و هنر

 سال نو میلادی نیز آمد. , تقویم سال 2007 رقم خورد و گروه فرهنگ و هنر نیز به همراه یاران همیشه همراه , همکاران و دوستان دور و نزدیک , سال جدید مسیحی را فرخنده داشته و با بهترین آرزوها و شادکامی ها سال 2007 میلادی را به همگان تبریک می گوید.

 گروه فرهنگ و هنر آرزومند است سال جدید میلادی پیام آور صلح و دوستی میان مردمان جهان از همه ی فرهنگ ها و ادیان گوناگون باشد. سالی که می تواند به همگان فرصت درک حضور دیگری داده و جدای از تفاوت ها و رنگ ها بتواند تکثر و پذیرش دیگری را در کنار خود به اثبات برساند.

 سال 2006 برای گروه فرهنگ و هنر نیز سالی پربار بود و علی رغم انتقادات و نیز مشکلات , توانست به عنوان پربازدیدکننده ترین سایت هنری ( غیر سیاسی) فارسی زبان معرفی کند. و با ارائه 36 برنامه سخنرانی با صاحب نظران و اندیشمندان داخل و خارج از کشور پل ارتباطی موثری در تحلیل اندیشه های متفاوت ادبی و هنری ارائه کرده و به همراه آن بیش از 100 برنامه تولیدی و پالتاکی در اتاق فرهنگ گفتگو را برنامه ریزی و اجرا کند.

 در این میان ارئه جدیدترین و مهم ترین حوادث و اخبار ادبی بدون تاکید بر خودمحوری و کمک گرفتن از سایت های ویژه خبری و تحلیلی از برنامه های دیگری بود که توانست علاقمندان خاص خود را به این سایت جلب نماید.

 تقدیم بیانیه ها و شرح وپاسخ ها و سایر برنامه های این سایت نیز در سال 2006 پل ارتباطی خوبی با نویسندگان و هنرمندان فارسی زبان در جای جای جهان را موجب گردید.

 در پایان لازم است از بی شمار تماس های دوستان چه به صورت تماس تلفنی و چه ایمیل از اقصا نقاط جهان ، به خاطر پیام تبریکشان سپاسگزاری نموده و از اینکه برای ما مقدور نیست به همه ی آنان پاسخ گفته , پیشاپیش عذر خواسته و سال نو را به همه ی آنان و تمامی مردم جهان تبریک می گوییم.

 با بهترین آرزو و سرورها

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید