رفتن به محتوای اصلی

سعید مرتضوی هم در انتظار واجبی

سعید مرتضوی هم در انتظار واجبی

بعد از کشتار مردم در خیابان های و در بازداشتگاه کهریزک ، مجلس اسلامی یک کمیته تشکیل داد تا به جنایات در کهریزک رسیدگی کند .

علی لاریجانی این کمیته را مسئول رسیدگی به اوضاع بازداشتگاه کهریزک نمود ، و خامنه ای که خود دستور سرکوب مردم را مستقیماُ داده بود ، دستور بستن کهریزک را داد .

بعد از چند ماه این کمیته گزارش خود را به مجلس ارائه داد و سعید مرتضوی رامتهم اصلی وقایع مربوط به بازداشتگاه کهریزک اعلام کرد .

سید مرتضوی قاتل مردم در دادستانی تهران بود و بعد از جریانات 22 خرداد او را به معاونت دادستانی کل منتقل کردنند و بعد از طرف احمدی نژاد نیز به ریاست ستاد مبارزه باقاچاق و کالا و ارز انتخاب شد .

سعید مرتضوی طی نامه ای به لاریجانی در رابطه با بازداشتگاه کهریزک سلب مسئولیت می کند و می گوید که در دوران دستگیرهای تیر ماه در مرخصی بودم ، او در حال حاضر خود را در خطر می بیند و وحشتزده است ، از یک طرف مجلس او را محکوم کرده واز طرف دیگر صادق لاریجانی عزل او را خواهان است .

جمهوری اسلامی که عادت دارد ، هر وقت خود را در خطر حس می کند ، یکی از چهره های خود را فدا می کند ، همانطور که در جریان قتل های زنجیره ای سعید اسلامی (امامی) را در زندان مجبور به خوردن داروی واجبی می کند و در بیمارستان با سوزن هوا ترتیبش را می دهند و حال نوبت به سعید مرتضوی رسیده که باید قربانی و فدای رهبر شود .

سعید مرتضوی اختیار بازداشتگاه کهریزک را از طرف قوه قضائیه بعهده گرفت ، قال توجه است که دستور اعزام بازداشت شدگان 18 تیر 88 به کهریزک را صادر کرد و امروز بیشرمانه می گوید که من در آن دوران در مرخصی بودم .

سعید مرتضوی بی شرم ترین و بی شرف ترین و بی وجدان ترین و جلادترین عنصر در درون دستگاه رهبری جمهوری اسلامی می باشد ، او که خانم زهرا کاضمی خبرنگار ایرانی ـکانادائی را بیرحمانه در زندان به قتل رساند و مسئول مستقیم قتل شهدای جنبش سبز ، امیر جوادی فر ، محمد کامرانی ، محسن روح الامینی می باشد .

این فرزندان ایران شهید شدند و اسم آنها برای همیشه در تاریخ و قلب ایرانیان ثبت شد ، ولی سعید مرتضوی به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید