رفتن به محتوای اصلی

نادرستگویی های شبکه ایرانیاران حامی رضا پهلوی
16.02.2019 - 18:00

این شبکه اول ادعا کرد که دکتر امیر فرشاد ابراهیمی عضو شورای راهبردی شبکه در کمیسون های کنفرانس ورشو حضور داشته و با تنی چند از نمایندگان کشورهای خاور میانه به نمایندگی از شبکه ایرانیاران مذاکره و گفتگو کرده. این شبکه در در بیانیه خود به نادرستی ادعا می کند

"شورای راهبردی شبکه ایرانیاران» با استفاده از فرصت به وجود آمده از حضور یکی از اعضای خود «دکتر امیر فرشاد ابراهیمی» در کمیسیونهای این نشست پیام تفاهمنامه شبکه ایرانیاران و درخواست‌های خود را به‌ تمامی شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ارسال نموده و در طی دو روز نشست توانست با مقام‌های چند کشور خاورمیانه گفتگو نماید"

 Missing media item.

ای در حال است که حتی رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ که در تظاهرات مجاهدین سخنرانی کرد اجازه حضور و گفتگو با نمایندگان را نداشت. ایرانیان حتی اجازه نداشتند به محل کنفرانس نزدیک بشوند و و مجبور شدند در یک کیلومتری محل کنفرانس تظاهرات کنند. حال چطور دکتر یا پروفسور امیر فرشاد ابراهیمی عضو شورای راهبردی شبکه اجازه حضور و ملاقات داشته یک از عجایب "نادرستگویی های" روزگار است.

 این نادرستگویی مختص امیر فرشاد ابراهیمی نیست بلکه خود این شبکه بصورت رسمی مدعی می شود که حمله  بمب گزاری اتوبوس سپاه در سیستان و بلوچستان بر طبق اطلاعات این شبکه از قبل در بیت خامنه ای طراحی شده. بعلاوه بر طبق ویدئوی منتشر شده در ایران گلوبال که الان دیدم یکی دیگر از اعضای شورای راهبردی شبکه ایرانیاران بنام رضا حسین پور که قبلا به سفر حج مشرف شده بود و با افتخار فیلم و عکس های خودش در مکه مکرمه و ملاقات با مسئولین سعودی را منتشر کرده بود مدعی می شود که جیش العدل برای برقراری عدالت در ایران مبارزه می کند و کشتارهای وحشتناک این گروه مذهبی و خشونتگرا و تروریست را تائید می کند.

 Missing media item.

بدتر از همه اینها بیانیه رضا پهلوی در محکومیت کشتار پاسداران بود که همیشه ادعا می کند با آنها در داخل ایران در تماس است. رضا پهلوی ظاهرا در مشاورت با شورای راهبردی شبکه  ایرانیاران  عمدا فقط آمران را محکوم کرد  و به عاملان (جیش العدل) اشاره ای نکرد. علیرغم اینکه جیش العدل چندین بیانیه داده و مسئولیت این بمب گزاری را قبول کرده. اما چرا رضا پهلوی و شبکه ایرانیاران بیانیه جیش العدل را نمی پذیرند معلوم نیست که علت آن چیست. وقتی کفگیر به ته دیگ بخورد  بروز این نوع صداهای ناهنجار و متضاد طبیعی است.

 Missing media item.

امیدوارم اعضای شورای سایت ایرانگلوبال و ادمین های آن نوشته مرا سانسور نکنند و آن را چاپ کنند. این حداقل انتضاری است که من از ادمین ها دارم. حتما عکس های ضمیمه را همانگون که در فایل ورد آورده ام منتشر کنید. در ضمن عکس ها هم جداگانه می فرستم چون عکس ها مهم هستند. بدون عکس ها نوشته من کامل نخواهد بود. امید است که هم امانت دار خوبی باشید و هم آزادمنش باشید و نظر مخالف را چاپ کنید

فرید ص

خواهش دارم  ایمیل بنده را چاپ نکنید

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

دكتر عبدالستار دوشوكي

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.