رفتن به محتوای اصلی

اقتصاد مال خر است : امام خمینی - رهبر مستعضعفین جهان
01.05.2019 - 06:37
تفسیر از:
لاچین

برای اینکه  دارائی  200 میلیارد دلاری آقای علی خامنه ای را بهتر درک بکنیم , طول, عرض و ضخامت یک اسکناس  یک دلاری امریکا را در نظر میگیریم. ( 156x66.3x0.11 mm). تمام اسکناس های امریکائی اعم از یک, دو ,  پنج , ده, بیست, پنجاه و صد دلاری دارای  ابعاد مشترکی هستند. 

ااگر یک میلیارد دلار را در هر  ثانیه  « یک دلار, یک دلار »  بشماریم , بیش از 31 سال طول خواهد کشید که این شمارش تمام شود. ( 31.70 سال ).

 بنابرین اگر ثروت علی خامنه ای را به همین  روش بشماریم  Dollar/ Second  شش هزار سیصد و چهل و یک سال  ( 6341  سال ) طول خواهد کشید که این شمارش تمام شود. 

اگر ثروت علی خامنه ای را در هر ثانیه (  صد دلار, صد دلار ) بشماریم , بیش از 63 سال طول خواهد کشید که این شمارش تمام بشود.

اگر این ثروت علی خامنه ای را یک دلار یک دلار  بر روی هم انباشته بکنیم, ارتفاع ثروت این مرد متدّین , 2486 بار به اندازه قلّه اورست خواهد بود و اگر هم صد دلار , صد دلار بر روی هم انباشته بکنیم بیش از 24 بار خواهد بود.

اگر ثروت علی خامنه ای را , یک دلار یک دلار , در طول امتدادی نزدیک هم قرار بدهیم, ثروت این مرد خدا , 778.5 بار دورکره  زمین را در خطّ استوا گردش خواهد زد و اگر  صد دلار صد دلار قرا بدهیم, این چرخش ها  تقریبآ  7.78 بار خواهد بود...

اگر ثروت علی خامنه ای که در  هنگام تولد یا علی یاعلی داد می زد و در دوران طلبه گی با انداختن ( تربت از اماکن مقدّس ) توانست جلو سیل را بگیرد را یک دلار, یک دلار در طول امتدادی نزدیک هم قرار بدهیم , 80.165 بار به اندازه فاصله کره زمین به ماه خواهد بود و یا 40.58 بار به اندازه  فاصله کره زمین به ماه و برگشت خواهد بود..

Missing media item.

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

lachin
لااچین

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.