رفتن به محتوای اصلی

نکته هائی قابل تعمق

نکته هائی قابل تعمق

    

مواردی در رابطه با موضوعات اخیر که به آن پرداخته اید  و بنظرم در این شرایط لازم مینماید ارسال ، تقاضا اینکه بدون نام  تحت عنوان «نکته ها » در ایران گلوبال منتشرشود ....

& این خود ملیون هستند که نظریات و مسائل جزِیی و بی اهمیت را بزرگ و پر رنگ جلوه می دهند.این موضوع ازیک طرف به عدم دموکراسی در جامعه ما ، و سپس به  شرایط روان شناختی اجتماع وشرطی شدن تابعان کشور ما بر می گردد.

& در نبود دموکراسی نمی توان سخن از تغییرات عمده بر زبان آورد و همین ترس از سرکوبهای اجتماعی و سیاسی موجب می شود که افراد در گروههای حزبی در درون کشور به جای مسائل اصلی به مطالب جزیی و غیر مهم بپردازند.

&همین موضع مسبب شرطی شدن تابعان یک جامعه می شود ، و ناخود آگاه خود سانسوری را در گفتار و اعمال و نوشته ها و حرکات اجتماعی  اعمال می کنند.

& کشور ما در طول تاریخ  جز از سال1320 تا 1332  روی دموکراسی ، حزب گرایی و آزادی احزاب را ندیده است.

&  آنجا که نتوان سخن از کل گفت، لاجرم سخن به جزء کشیده می شود. در ضمن ،داستان ملیون ما که در راس آنها جبهه ملی ایران است، داستان نحوی و کشتی بان گلستان سعدیست.در حالیکه کشتی مملکت در طوفان هولناکی گرفتار شده ،نباید بر سر لا و لم بحث کرده و طوفان را ندیده بگیریم.

&دردریانوردی  باید شنا بلد بود ،؛چاره اندیشید،و با تمام قوا ، وحدت ، یکپارچگی نیروها ، همت بلند و اراده ملی ،به نجات کشتی همت گمارد.

& عدم اتحاد و یا به قول شما ، همدلی و همگرایی ملیون ایران ، نه به خاطر اصول ، بلکه به دلیل اختلاف در دید سیاسی آنانست.

&برای مثال ،جبهه ملی ایران در اساسنامه خود دین را از حکومت جدا می داند ،اما گروههای دیگر ممکن است این طرز فکر را نداشته باشند.

& اگر همه ملیون آرمانشان، آرمان شادروان دکتر مصدق باشد ،یعنمی آزادی ، استقلال ، تمامیت ارضی ایران ، حاکمیت قانون ، پیشرفت ، توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور.... ،می توان به وحدت رسید .

& هیچ دلیلی ندارد ، بر سر مسائل جزیی با هم اختلاف داشته باشیم .

 

&  جبهه ملی ایران  که مادر همه گروههای ملی گراست ، بایستی همه با یکدیگر متحد شده  در اندیشه ، نوشتار ، گفتار و حرکات سیاسی   فقط به فکر منافع ملی کشور  بود.

& باید دست از خود محوری بر داشت و بهتر است اطلاعیه های صادره با همفکری و همدلی همه اعضاء باشد تا جلوی اختلاف گرفته شود. 

 & فساد مالی و اداری کشور. اختلاس و برداشتهای غیر قانون  نیازی به اثبات ندارد ، چون هر روز رسانه های جمعی و مجازی و مطبوعات مشحون از این اخبار است.

 & به دلیل فشار اهرمهای خارجی  ، به ویژه خروج آمریکا از برجام،تحریم ها ، وقایع بعد آن تا اعتراضات ابانماه و کشتار شدید معترضین گرفتار معاش در پی بی تدبیری مطلق افزایش قیمت بنزین و....نهایتا ترور سردار سلیمانی و متعاقب ان سقوط هواپیمائی اکراینی در پی اشتباه گنبد آهنین !! تهران با موشکهای روسی و....،نه تنها ما نمیتوانیم سرمایه ای خارجی را جهت سرمایه گذاری در ایران جذب کنیم ، بلکه شاهد فرار سرمایه ها علاوه بر فرار مغزها که مطلقا نظام به این موضوع توجهی ندارد از ایران هستیم.

& تا فضای سیاسی باز نشود،و نظام طبق همین قانون اساسی باهمه ایرادات عمل ننماید  ، ملیون داخل کشور کاری از پیش نخواهند برد، باید این چراغ را روشن نگه داشت تا شایدئ فضای سیاسی کشور باز شود

& پیشنهاد اینکه با دعوت به رفراندم ... اگر ملت مانند 12 فروردین 58 جمهوری اسلامی را با همین تعریف برگزید ، وضع موجود ادامه یابد  واین شایسته  نیست که عده ای بگویند هر گونه تغییر در ایران ، این کشور را به سوریه تبدیل خواهد کرد.

& این حق مردمی نیست که یک صدا درسال 57 سکان سیاسی و اقتصادی کشور را به دست نظام فعلی  دادند.

& اکنون موقع اختلاف نیست، بیایید تا دیر نشده ،به فکر مردم و ملت ایران باشیم.در شرایط کنونی هر گونه فشار و سرکوب تظاهر کنندگان، زنان، جوانان ، کارگران  و زندانیان سیاسی ،به ضررکشورمان تمام خواهد شد.

& سپاه پاسداران ، ارتش ، نیروهای انتظامی ، هموطن و برادران ما هستند و به حفظ امنیت کشور هم کمک کرده اند .انتظار می رود در این شرایط حساس فقط و فقط به فکر  وحدت و یکپارچگی وطن و منافع ملی ایران زمین باشند. 

& باشد تا کشور ما از این آزمایش تاریخی سربلند بیرون آید.تاریخ ایران در مورد رفتار همه اقشار مخصوصا گروههای سیاسی منزه از آلودگی قضاوت خواهد کرد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
نوشته ای که درخواست انتشارش را در این رسانه معتبر نموده اند
منبع:
نوشته دوست

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید