رفتن به محتوای اصلی

ازادی قره باغ بر حاکمان متجاوزجدید مبارک باد
20.11.2020 - 16:06

آزادی قره باغ برمتجاوزین  حاکم جدید و متجاوزش مبارک باد!
با پوزش از دیرکرد تبریک برای ازادی قره باغ بر همه بیشعورهای جهان !
میبخشید که تبریکات خود را دیرتر نوشتم زیرا مشغول شمارش بودم که هنوز به پایان نرسیده است!شمارش هزاران قربانی جنگ در هر دو طرف جنگ هنوز به پایان نرسیده است.شمارش قربانیانی که هنوز اجسادشان در سردخانه ها در آذربایجان  پنهان گشته است و هنوز نامشخص است.شمارش قربانیان اینده زخمی نیز هنوز نامشخص است.شمارش مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا نیزدر جبهه ها نیز تخمینیست.اما از افزایش شمار زندانیان سیاسی معترضین به جنگ افروزی و سربازان فراری و زندانیان سیاسی سابق در سیاهچالهای رژیم سلطنتی علی اوف بخوبی اگاهم.همچنین میدانم که حاکمان در این مدت جنگ انان را بصورت عمدی به ویروس کرونا آلوده کردند که از شرشان راحت شوند.دو تن از شریفترین همکاران ژورنالیستم مابین کشته شدگان هستند .شمارش سودهای ناشی از فروش پیشرفته ترین سلاحها و تجهیزان نظامی نیز تخمینیست و نتوانستم بشمارم.شمارش تن فروشهای اینده که در جنگ سرپرست خانواده را نیز از دست دادند نیز امکان ندارد.همانهایی که برای تامین هزینه فرزندان یتیم گشته مجبور خواهند گشت که برای گذران زندگی تنها کار ممکن در ان سرزمین تحت اشغال را انجام دهند.زیرا انان نیز بسان نسلهای قبل بازماندگان جنگ، بعد از سرخوردگی از التماس از دولت برای افزایش حقوق حقیرانه خانواده های شهدا به این کار محکوم خواهند شد.من در حال تخمین رقم  رشوه هایی هستم که مهاجرین برای اسکان داده شدن  در قره باغ ازاد شده به مسئولین فاسد حکومتی  میبایست پرداخت کنند.شمارش معدنهای طلا در کلبجر و دهها معدن دیگرتوسط باند مافیای حاکم علی اوف مدتهاست به پایان رسیده است و حتی ان منافع بیپایان جدید را با سختی بعد از درگیریهای داخلی مابین شغالهای حاکم تقسیم کردند.همچنین میدانم که  مبلغ خرید وظیفه و مقام از کارمند دون پایه اداره تا پلیس و شهردار و والی و استاندار افزایش یافته است.همچنین میدانم که جنگ هزینه دارد و میبایست به طریقی جبران گردد.وبخوبی میدانم که طبق معمول حاکمان این هزینه ها را نباید بپردازند زیرا زمانی که میلیونها گوسفند (از منظر انان) موجود است چرا حاکمان باید این هزینه ها را بپردازند؟ حکومت به اسراییل و ترکیه و پاکستان و .... بدهکار شده و باید بر رقم مالیاتها بیافزاید.درامدهای نفتی و دولتی صاحب دارد.ملکه مهربان و خانواده پاشایف ها ،کمالدین ها ممداوفها ناظیم و صدها قلدر دیگر نیز انتظار دارند که برای جشن پیروزی سهمشان را دریافت کنند.میلیاردها دلار پول فوند حیدر علی اوف که مدتهاست به خارج انتقال داده شده و خزانه خالی گشته منتظر گرفتن سهم خود از غارت ثروت در قره باغ است.صدها میلیارد دلار که در بانکهای جهان پس انداز شده سهم کار شبانه روزی حاکم قهرمان و باند حاکم  است. از انجایی که حیدر علی اوف که ملقب به عموم میلی لیدر گشته بود، مگر میشود تنها پسرش بی لقب باشد؟!  ایلهام جان عموم میلی قهرمان لقب جدیدت مبارک! اما لقب اوغرش پدر و اوغرش پسر بیشتر برازنده شماست. لقب اوغرش بزرگ از ان پدرت بود.همویی که به گفته مردم تنها کیشی (مرد) اذربایجان بود.همویی که تجاوز به مردم سرزمین خود را انحصاری کرد و توسط همه مردم و نهادهای امنیتی ملقب به تنها مرد اذربایجان گشت.
تبریک ویژه به اپوزسیون سلطنت علی اوف یادم نرفته است.همانهایی که یکدل و یک زبان برای آزادی خاک مقدسشان اعلام کردند یکدل و یک جان در کنار حاکمیت از جنگ قره باغ حمایت میکنند.اوغرشهای اپوزسیون نما ،ازادی خاک مقدستان مبارک .یک سوال حالا که این خاک مقدستان ازاد شد ایا کسی حق رفع حاجت بر روی ان خاک مقدس نخواهد داشت؟ بیشرفها، شما شریک جرم این جنایت ها هستید.اکنون که سربازان روسی بعد از سی سال دوباره وارد این خاک مقدستان گشتند حق گله ندارید لطفا خفه شوید.
زمانی که خمینی با نامه معروفش به گورباچوف  قبل از فروپاشی شوروی همه مردمان روسیه شوروی را به گرویدن به دامن اسلام دعوت کرد همه به ریش و حماقتش خندیدند اما بعدها ثابت شد که وی ماهها قبل از حقیقت اغاز پایان پروژه شوروی اگاه گشته بود.زمانی که خامنه ای نیز برخلاف سیاست دولتش که همیشه از ارمنستان دفاع کرده بود ، در حمایت از قره باغ مزدوران خود امام جمعه ها و لشکر خود را برای حمایت از قره باغ گسیل کرد ثابت شد که این نمایش اطاعت باند رهبری کارگزار گشته  از فرامین اربابان روسی برهبری پوتین و و هماهنگی با این سیاست جدید بود!  جناب مزدور اوغرش،رهبر الدنگ ، ازادی قره باغ بر شما نیز مبارک باد.
راستی شنیدم که بخشی از مردمان ترک اذری مقیم در ایران نیز با ازادی قره باغ شادی کرده و برای هزاران بار دوباره رقصانده شدند! من به شما بیشعورگشتگان عقب نگهداشته گشته تبریک نمیگویم اما واقعا بر این حال زارتان دلم میسوزد؟ مگر ویزای ورود شما به اذربایجان لغو گشته؟! مگر تحقیر شما در اذربایجان توسط دستگاه پلیس و حاکمان پایان یافت؟(لازم به ذکر است بیش از یک قرن همه اذریهای مسافر ازجنوب را به نشانه تحقیر انان یا همشهری ،یا بابا و یا اجنبی میخوانند.میلیونها اذری از یک قرن گذشته یا برای کار در چاههای نفتی رفتند و یا در کوچهای اجباری پناهنده شدند.لازم به ذکر است تخمینا یک قرن پیش  زمانی که حفر  چاههای نفت به مرحله خطرناک میرسید صاحبکاران فرمان میدادند که کارگران محلی بیرون بیایند و همشهریها به چاهها فرستاده میشدند که اکثرا کشته میشدند.)
پرچم سه رنگ اذربایجان در قره باغ بر افراشته شد تا متجاوزین حاکم جدید ،تجاوز به خاک قره باغ را انحصاری بکنند این ازادی برای شما چه منفعتی داشت؟! ایا دیگر دهها مهاجر پناهنده به اذربایجان توسط حکومت علی اوف به ایران بازگردانده نمیشود؟ خود من یک نمونه از ان دهها نفر بودم که اوغرش پدر،حیدر علی اوف قرار بود با رهبر امون که در ایران بود معامله کند.در طی دهه های گذشته دهها نفر مهاجر سیاسی توسط اوغرش پسر به ایران بازگردانده و زندانی گشتند.
شما رهبران خود خوانده که پرچم اذربایجان شمالی را بعنوان سمبل حکومت اینده خود در توهمتان انتخاب نمودید با شما هستم.ایا معنی رنگهای این پرچم را میدانید؟ شما صدها هزار ادم دو پا  که در استادیومها توسط سپاه و تیم تراکتورش در شعار های خود فریاد میزنید ما سربازان بابک خرمدین هستیم و به بابک و ارمانش افتخار میکنیم.(بیز بابکین سربازییق) ایا میدانید که بابک و جاویدان که 40 سال با خلفای قاتل و متجاوز اسلامی مبارزه کرد و مانع  تجاوز مسلمانان گشت؟! چرا پرچم اسلام  (رنگ سبز نماد اسلامیت) پرچم رهایی شماست؟! چرا به بابک و افتخارش خیانت میکنید؟ نکند شما نیز بسان سکولار نماهای جعلی خاک پرست و کوروش پرست و حزب پرست که پرچم اسلام را بعنوان سمبل رهایی از حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی برگزیدند فاقد شعور و درک این موضوع به این سادگی هستید؟
آیا باید به میلیونها اذربایجانی که از ظلم و ستم سلطنت علی اوف و برای یافتن یک کار و یک زندگی ساده و رفاه به خارج فرار کردند نیز تبریک گفت؟!
اما من به همه ان دهها هزاران نفری که رگ غیرت ملی  شان در جنگ قره باغ باعث فراموش شدن این دلیل اصلی حقارتشان و مهاجرتشان شد باید تبریک بگویم.بیشعوهایی که در دنیای مجازی بسان بازیهای کامپیوتری کشته شدن انسانهای بیگناه را با بوق و کرنا با پرچمهای ترکیه و اذربایجان را پخش کرده و پیروزی حق بر باطل راجشن میگرفتند باید هم به بیشعوری و هم به بیشرفیشان تبریک گفت.همانهایی که صحنه های بریدن گوش پیرمردهای سالخورده را با قهرمانی پخش میکردید، دلتان خنک شد؟!حیوانها،انتقام گرفتید؟ به شما چه رسید؟ ازادی بیان و ازادی اعتراض به غارت مافیای حاکم و کشتار حکومتی پایان یافت؟ زندانیان سیاسی ازاد شدند؟! کار و رفاه و عدالت و برابری برایتان مهیا گشت؟ مزد کارگران افزایش یافت؟ روسپیگری برای لقمه ای نان پایان یافت؟! حاکمان جنایتکار که ثروت و خونتان را در شیشه کردند محاکمه شدند؟!فرزندان انها که در ناز و نعمت زندگی میکنند مجبور شدند که بسان شما برای لقمه ای نان کار کنند؟ صدها میلیارد دزدیده شده از ثروتهای سرزمین شما بازگردانده شد؟! حکومتی که میخواستید سرنگون کنید سرنگون شد؟ پس دلیل شادیتان چیست؟سهم هر یک از شما در ازادی ان خاک مقدس چیست؟ اصلا شما سهمی ازکل  این خاک دارید؟ راستی قیمت خرید دو متر زمین برای قبر باز هم گران است؟ ایا دوباره برای خرید قبر یک مرده ، بازماندگان مجبور به تن فروشی و یا کلیه فروشی هستند؟! 
سخن اخر
با پوزش از همه خوانندگان این متن نامناسب با شخصیتم که ناشی از فریاد ازدرد و اندوه بی پایان و توام باخشم بود.
اندوه و دردی که برخاسته از بیشعوری عمومی گشته توسط حاکمان و رسانه ها در جهان عمومی گشته تا اسارت بشر ابدی گردد.
با انکه دلیل اصلی گسترش بیشعوری در جهان وجود سیستم سلطه گری در جهان است اما نادانی یک انتخاب آزادانه نیز است.
در سیر تکاملی حیوان غریزی بنام ادم دوپا بیشعوری توسط سیستم سلطه در جهان توسط حاکمیتها و رسانه ها و سیستم اموزش و پرورش گسترش مییابد.مذهب و تحجر وتقدس وملی گرایی ان را ابدی میسازد.
با پیشرفت تلکنولوژی و رسانه ها ، کنترل رسانه ای توسط دولتها و حاکمان غیر ممکن گشته است اما گسترش بیشعوری کماکان ادامه دارد.
 براستی چرا؟!
زیرا نادانی و بیشعوری یک انتخاب ازادانه افراد است.
زیرا دفاع از شرافت ،بی رنج و تباهی و بدون پرداخت هزینه های سنگین برای دفاع از انسانیت غیر ممکن است.
همیشه باور داشتم که ادمیان حقیر نمیشوند بلکه با پاره گشتن ماسک انسانیشان حقارت انان اشکار میگردد.پس این نوشته خطاب به ان حقیران است.
درد و رنج من ناشی از آگاهی  از فاجعه پیش روی همه مردمان این سرزمینهای تحت اشغال در خاورمیانه است که با توسل به این سیاهی لشکرهای میلیونی بیشعور گشته ناشی از اجرای ستمگریهای ملی و طبقاتی و مذهبی و... و در نتیجه سیاستهای عقب ماندگیهای عمدی اجرا خواهند شد.اربابان جهان با همکاری همه حاکمان مزدور و جنایتکار پروژه خاورمیانه جدید را با توسل به تفرقه های ملی و قومی و مذهبی ،قره باغهای بیشماری برایمان تدارک دیدند.جنگ قره باغ پایان نیافت کسی پیروز نشد بلکه بر حجم کین و نفرت ملتهای ساکن که قرنهاست ادامه دارد افزوده گشت تا بار دیگر با هدایتی دیگر قربانیان دیگری را گرفته و بر حجم عقب ماندگی افزوده و دستگاه سلطه گری جهان سرمایه ادامه پیدا کند.جهان وحشی سرمایه تشنه به خون است چون تشنه بسود است.میلیونها اوغرش ترک و کرد و بلوچ و فارس وعرب  و لر و...با پرچمهای مقدسشان برای ازادسازی و یا حفظ خاکهای مقدسشان ، منتظر فرمان اجرایی گشتن توطئه حاکمان اوغرشتر از خود هستند تا کشتارهای میلیونی خود را آغاز نمایند.با چه زبانی این درد را باید گفت.برای آگاهی دادن به انان جز تحقیر حقارتهای انان چاره ای دارید؟!چگونه میتوان به این بیشعوریها پایان داد.من پاسخ خود را بارها در نوشته های فراوانم دادم.تنها راه حل ممکن خلع ید و قدرت از حاکمان جنایتکار و بیشعوران پرورش یافته انان است که همیشه در اکثریت مطلق بوده و هستند و خواهند بود.انتخاب علی اوف و اردوغان و پوتین و ترامپ و روحانی و هیتلر و... تنها توسط تقلب در و یا هدایت رای اکثریت در دئموکراسی دروغین صورت نمیگیرد بلکه در سکوت عمدی اکثریت بیشعور گشته این جوامع از قبل تعیین میگردد.همان میلیونها بیشعور گشته ای که بر اساس منافع غریضی شان نمیخواهند هزینه ای برای واژگون کردن سلطه گری بپردازند. چون هزینه اعتراض و مبارزه در کسب رنج بیشمار است. بدون نابودی کامل این چرخه باز تکرار گشته در نسلهای بشر این حقارتها و این سرنوشت های تلخ را پایانی نیست.در حاکمیت شوراها در شکل لائیک و دنموکراتیک با پایان دادن به قدرت متمرکز و با نابودی نهاد قدرت دولت ابتداحاکمان از قدرت سرنگون میگردند و سپس با نجات کودکان از انحصار بیشعوران مذهبی و متحجر تداوم نسل معیوب انها قطع میگردد.در یک سیستم شورایی با خلع ید از دیکتاتوری اکثریت بیشعور(ادمهای دوپا) بر اقلیت انسانها میتوان بر اساس اموزش و پرورش و قانونهای مدرن نسلهای بعدی را بسان انسان پرورش داد.حاکمیت شوراها با رعایت کامل آزادی کامل و بدون هیچ حد و مرز (مرز ازادی شروع ازادی یک فرد دیگر)به هر یک از اعضای عضو میتواند به برابری حقوقی انسانها رسیده و عدالت اجتماعی را برقرار کند.
باریش نصیریان

...................................

توضیح 2 پرتره انتخابی یکی از اثار زنده یاد وحید نصیریان است.اودر سفری که به باکو برای دین من داشت و شاهد همه این تعارفات بود میگفت اسم این مملکت را باید اوغرشستان گذاشت.من نیز در پاسخ به وی میگفتم نام اذربایجان را اینها از ما دزدیند .شاید بتوان بخشید اما این نام را  اینچنین ننگین کردند که بهیچ وجه قابل بخشش نیست.

  

 

 
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

باریش نصیریان

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.